SpellForce: Heroes & Magic 1.2.4 - بازی "نیروی جادویی" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 871 2019-08-20 02:45:36

SpellForce: Heroes & Magic v1.2.4 – بازی حماسی و استراتژیکی نیروی جادویی اندروید + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 7.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

SpellForce: Heroes & Magic – نیروی جادویی: قهرمانان و جادو عنوانی از یک بازی استراتژیکی زیبا و جذاب از استودیوی HandyGames کشور آلمان می باشد که با قیمت 7.99 دلار برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی در واقع نهمین عنوان از سری بازی های SpellForce و اولین نسخه موبایلی از این سری بازی ها می باشد. اولین بازی از این سری در سال 2003 منتشر شد. از سال 2017 استودیوی THQ Nordic مسئول انتشار این سری از بازی ها می باشد. در سال 2019 و با معرفی بازی SpellForce 3: Soul Harvest ، حالا سازندگان تصمیم گرفتند که همزمان با معرفی و انتشار این بازی، یک نسخه مخصوص موبایل نیز تولید و منتشر کنند. SpellForce: Heroes & Magic نامی است که برای نسخه موبایلی این سری از بازی ها برگزیده شده است. در این بازی شما به یک دنیای افسانه ای و حماسی سفر می کنید. دنیایی که در آن انسان ها در کنار موجودات افسانه ای مثل الف ها، اُرک ها، جادوگران و غیره زندگی می کنند. در این میان موجودات اهریمنی زیادی نیز وجود دارند که هیچ وقت مایل به تعامل و سازش با انسان ها نیستند. به همین خاطر، این سرزمین ها همواره در حال جنگ و نزاع است. شما به عنوان یکی از این پادشاهی ها، وظیفه دارید تا با به خدمت گرفتن نیروهای خاص و قهرمانان افسانه ای، امپراطوری خود را از دست حملات دشمنان محفوظ داشته و آن را گسترش دهید! سبک بازی SpellForce: Heroes & Magic استراتژیکی است و در آن باید با جمع آوری منابع گوناگون، اقدام به تولید و ارتقاء بخش های مختلف پادشاهی خود کنید. البته بخش اصلی بازی بخش به خدمت گیری و ارتقاء قهرمانان شماست. می توانید از انواع و اقسام قهرمانان استفاده کرده و برای نابود کردن دشمنان از آن ها کمک بگیرید.
برخی از ویژگی های بازی SpellForce: Heroes & Magic اندروید :
SpellForce: Heroes & Magic ماجرای جنگ های خیالی و افسانه ای را برای شما به تصویر می کشد. می توانید از بین 3 نژاد مختلف انسان ها ، الف ها و اُرک ها یکی را انتخاب کنید و با 6 نژاد دیگر متحد شوید. نبردهای عظیمی در این بازی در انتظار شماست. این بازی زیبا با امتیاز 3.4 از 5.0 و با بیش از 1،000 فروش در مدتی کوتاه، به یکی از بازی های پرمخاطب در دسته بازی های پرمیوم استراتژیک تبدیل شده است. همین حالا نسخه پولی و پرداخت شده این بازی را به صورت تست شده از اندروید دانلود کنید و امپراطوری خودتان را بسازید و به جنگ با دشمنان بروید.
تغییرات نسخه ی v1.2.4 :
* برطرف سازی بعضی از باگ های مختلف
 
SpellForce: Heroes & Magic
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.hg.spellforcee را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل