دانلود Unknown Fate Full 1.25 - بازی ماجراجویی "سرنوشت نامعلوم" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 871 2019-08-30 02:45:29

Unknown Fate v1.25 – بازی ماجراجویی خاص سرنوشت نامعلوم اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و پرداخت شده بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Unknown Fatr – سرنوشت نامعلوم توسط استودیو بازی سازی MarsLit Games SRL برای دستگاه های اندروید منتشر شده و در سبک ماجراجویی است. این بازی با یک داستان شروع می شود، شبی بارانی است و روی نیمکت نشسته اید، ناگهان به بالا نگاه می کنید و متوجه می شوید نور سفید شدیدی از پنجره ها به بیرون می تابد. وقتی به جلو می روید صفحه نمایش شما با یک نور سفید روشن می شود و دیگر چیزی را نمی بینید. وقتی که نور سفید محو می شود متوجه می‌ شوید دنیا تغییر کرده است، زمین از هم پاشیده شده، آسمان به یک دریای سیاه تبدیل شده که موجودات عجیب غریب شبیه نهنگ در آن شناورند. همه چیز به یک سؤال بزرگ تبدیل شده و واقعیت برای شما گنگ شده است. یک شبه با اشاره شما را می خواند و به این ترتیب ماجراجویی شما آغاز می شود و وارد دنیای ناشناخته ها می شوید. Unknown Fate یک بازی داستانی و پازلی است که بازیکنان را در نقش “ریچارد”، شخصیت اصلی داستان، قرار می‌ دهد که وارد دنیایی عجیب و غریب و مرموز شده و به خاطر نمی آورد چگونه وارد این دنیا شده است. از همان ابتدای بازی، جلوه های ویژه گرافیکی شما را مجذوب خود می کند. محیط بازی جزئیات فراوانی دارد، کاراکتر ها یونیک هستند و طراحی موجودات بی نظیر است. صدای کاراکتر ها نیز نمره خوبی دریافت می کند و هر کاراکتر به خوبی شخصیت پردازی شده است. با ورود به مناطق مختلف بازی و سرزمین های ناشناخته، موسیقی بک گراند بازی اتمسفری وهم آور و پر از وحشت را به بازیکنان القا می کند و احساس مخاطب را درگیر می‌ کند. عنصر “داستان”، هسته اصلی Unknown Fate است که به خوبی نوشته شده است و واقعاً شما را مجذوب می کند. همچنین از آنجایی که داستان بازی پازلی است، بخش زیادی از گیم پلی بازی به کاوش و جستجو در بخش های مختلف بازی، حل کردن معما ها، مکالمه با ساکنین جهان های مختلف، و… اختصاص دارد.
 
Unknown Fate Full
 
در بازی Unknown Fate به تمام تصمیم ها شک می کنید و متوجه نمی شوید چه کسی به شما کمک می کند و چه کسی قصد دارد مانع شما شود. بازیکنان باید خرده های کریستالی شکل را بیابند که به بازیابی حافظه ریچارد کمک می کند. ریچارد می تواند با استفاده از کریستال ها فلش بک های سیاه و سفیدی از گذشته خود ببیند. علاوه بر جمع آوری کریستال ها، بازیکنان می توانند از قدرتی استفاده کنند که ” شیء” نامیده می شود. این “شیء” که به شکل یک گوی نورانی است می تواند معما ها را حل کند. معما ها ساده هستند و شامل جابجایی سطوح مختلف مثل تخته سنگ ها، دستکاری آیتم های مختلف، کند نمودن زمان، ساختن گذرگاه و عبور از آنها، و… می باشند. مبارزه نیز بخشی از ماجراجویی شماست که بیشتر شبیه به یک مانع است تا مبارزه و آنچنان چالش برانگیز نیست. با استفاده از گوی نورانی که در اختیار شماست می توانید به موجودات عجیب و غریب که مانع جستجو و حل معما ها می شوند شلیک کنید و آنها را نابود کنید. کنترل بازی بسیار آسان و مناسب برای تمام دستگاه‌ های موبایلی است، البته برای نشانه گیری و جا به جایی آیتم ها باید کمی دقت کنید که موضوع خاصی نیست و هر چقدر بیشتر بازی کنید مسلط می شوید و کنترل بهتری خواهید داشت. Unknown Fate امتیاز 3.9 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است و تیم اندروید نسخه کامل این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در ادامه همین پست می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغییرات نسخه v1.25 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + پشتیبانی از دستگاه های بیشتر.
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.marslit.uf را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.