Ash of Gods: Tactics 1.9.16--641 - بازی استراتژیک اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 896 2021-02-24 20:45:08

آپدیت 6 اسفند : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Ash of Gods: Tactics v1.9.16–641 + Mod – بازی استراتژیک جالب اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Ash of Gods: Tactics یک بازی فوق العاده جذاب و استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی TBG LIMITED برای اندروید منتشر شده و در واقع نسخه جدید Ash of Gods: Redemption محسوب می شود. مردم در دنیای Terminum کنار یکدیگر در صلح و آرامش زندگی می کردند و کشور ها و قبیله ها در حال توسعه و رشد روز افزون بودند. سال های متوالی، بین نسل ها و تمدن ها صلح برقرار بود و خطری مردم را تهدید نمی کرد. اما حادثه ای رخ داد و جهان را وارد جنگ بزرگی کرد. یک ستاره دنباله دار به زمین برخورد کرد و تمدن های عظیم را نابود کرد. در مدت کوتاهی هزاران نفر کشته شدند و بازماندگان یکدیگر را سرزنش کردند. اکنون در این زمانه پر از آشوب و هرج و مرج، حرص و طمع در حال نابود کردن انسان‌ ها است و قدرت طلبان سعی می‌ کنند بر مردمان ضعیف تر حکومت کنند. برای اینکه Terminum نجات پیدا کند افراد حریص و طماع باید نابود شوند و این مأموریت بزرگ به شما محول شده است. همانطور که اشاره شد، Ash of Gods: Tactics ادامه بازی خاکستر خدایان است که به درک بهتر داستان این مجموعه کمک می‌ کند و قصد دارد وجه جدیدی از این بازی را رونمایی کند. در این بازی همچنان می توانید از نبرد های استراتژیک جذاب لذت ببرید. بازیکنان باید سپاه خودشان را بسازند و با استفاده از قدرت ها و مهارت های جنگجویان دلاور دشمنان را نابود کنند. در این بازی استراتژیک، بازیکنان باید از مهارت ها و قدرت تفکر شان استفاده کنند و خردمندانه نقشه بکشند تا بتوانند در نبرد ها پیروز شوند. Ash of Gods: Tactics یک بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که در آن با چالش های زیادی مواجه می شوید و اگر عاشق بازی های فکری هستید مجذوب گیم پلی آن خواهید شد.

 

Ash of Gods Tactics

 

بازی Ash of Gods: Tactics شما را به سرزمین های مختلف Terminum می ‌برد. هر سرزمین چالش ها و دشمنان مربوط به خود را دارد که باید بر آنها فائق بیاید. برای اینکه دشمنان و افراد حریص و طمعکار را نابود کنید باید سپاهیان خودتان را سازماندهی کنید. برای اینکار باید جنگجویان دلاور را دور هم جمع کنید. ماجراجویی شما شامل سرزمین های مختلفی است و در هر سرزمین کاراکتر های جدیدی وجود دارد که می توانید آنها را بیابد و به سپاه خود اضافه کنید. ۲۴ نقشه مختلف در بازی وجود دارد که باید آنها را فتح کنید و به تسخیر خود درآورید. همچنین، در هر کدام از نقشه ها سه مرحله مختلف وجود دارد که قدرت تفکر و مهارت های استراتژیک شما را به چالش می کشد. مبارزات و نبردهای شما به صورت نوبت به نوبت است و هر نوبت دارای محدودیت زمانی است که باید در این مدت کاراکتر هایتان را حرکت دهید و آنها را سازماندهی کنید و در عین حال زمان را از دست ندهید. علاوه بر مهارت و قدرت های کاراکتر ها، بازیکنان می توانند برای مبارزات شان از کارت های جادویی نیز استفاده کنند. این کارت ها بسیار حیاتی هستند و بازیکنان باید کاملاً حساب شده از آنها استفاده کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را در نبرد ها دریافت کنند. اگر عاقلانه و بدون برنامه ریزی رفتار نکنید شکست می خورید. برای ارتقاء کاراکتر ها می توانید از کارت ها استفاده کنید، بنابراین تلاش کنید تا جایی که می توانید کارت های مختلف جمع آوری کنید. ارتقاء کاراکتر ها به قدرت آنها می افزاید و به شما کمک می کند در مبارزات بیشتری پیروز شوید. Ash of Gods: Tactics امتیاز 4.2 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است و تیم اندروید این بازی محبوب را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.aurumdust.ashofgods را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل