BEYBLADE BURST app 10.3.1 - بازی اکشن انفجار بی بلید اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 10395 2022-08-19 01:45:11

BEYBLADE BURST app v10.3.1  – بازی جالب و اکشن انفجار بی بلید اندروید
یک عنوان اکشن جالب و هیجان انگیز برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

BEYBLADE BURST app – انفجار بی بلید یک بازی اکشن و منحصر به فرد از استودیوی Hasbro Inc. می باشد که به صورت رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. در این بازی که به نوعی یک شبیه ساز دیجیتالی از اسباب بازی معروف ژاپنی (Beyblade Burst) که شباهت زیادی با فرفره های قدیمی و اسپینرهای امروزی دارد، شما باید یک دستگاه بی بلید انحصاری و شخصی سازی شده بسازید و با آن به رقابت با دیگران بپردازید. بی بلیدها با سرعت زیاد به دور خود می چرخند و تیغه هایی نیز به آن ها متصل است تا بتوان با کمک آن ها دیگر رقبا را نابود کرد! در واقع ماهیت کلی این بازی به نبردهای بی بلیدها مربوط می شود. اما بر خلاف چیزی که به ظاهر می رسد، این رقابت ها حسابی نفس گیر و پر از زد و خورد هستند! انفجارها و تخریب های زیادی در این بازی وجود دارد که جذابیت BEYBLADE BURST app را دو چندان کرده است. از طرف دیگر، شبیه سازی جالبی برای این اسباب بازی انجام شده است. حالا نیازی نیست که حتماً این اسباب بازی فیزیکی را در اختیار داشته باشید؛ چرا که حالا می توانید خیلی راحت آن را در یک بازی موبایلی تجربه کنید. بخش مهم و اصلی این بازی بخش رقابت های آنلاین آن می باشد. می توانید با حضور در لیگ های مختلف با بازیکنان سرتاسر جهان به صورت اینترنتی به رقابت پرداخته و از یک بازیکن ساده و آماتور به یک رئیس حرفه ای و کاربلد تبدیل شوید! بازی BEYBLADE BURST app دارای یک اسکوربورد جهانی و لحظه ای می باشد که در آن می توانید رتبه بندی بازیکنان این بازی را مشاهده کنید و برای رسیدن به صدر این لیست تلاش کنید.

برخی از ویژگی های بازی BEYBLADE BURST app اندروید :

  • طراحی های فانتزی و جالب با گرافیک سه بعدی
  • گیم پلی سرگرم کننده و بسیار رقابتی
  • دارای بخش های مختلف و امتیازی
  • دارای بخش رقابت های اینترنتی و لیگ های آنلاین
  • نبردهای نفس گیر و چالش برانگیز با زد و خورد، انفجار و تخریب های متعدد
  • دارای بخش شخصی سازی جالب
  • امکان استفاده از آواتارهای فانتزی به عنوان پروفایل
  • پشتیبانی از کنترل اسباب بازی های RC TOY با بلوتوث
  • وجود انواع و اقسام نیروها و آپگریدهای ویژه
  • وجود چندین استادیوم مختلف

BEYBLADE BURST app اگرچه ظاهر پیچیده و نسبتاً خشنی دارد اما یکی از مخاطبین اصلی آن کودکان و خردسالان هستند. در این بازی متفاوت می توانید تجربه ای جدید کسب کرده و به رقابت های آنلاین مهیج بپردازید. بی بلید انحصاری خودتان را بسازید و با شخصی سازی و ارتقاء آن، آماده رقابت در نبردهای نفس گیر شوید! این بازی زیبا و محبوب تا کنون بیشتر از 10،000،000 بار در گوگل پلی توسط کاربران اندرویدی در کل دنیا دانلود شده است که رقم خیره کننده ای برای یک بازی اکشن می باشد. BEYBLADE BURST app همچنین امتیاز 4.6 از 5.0 را از آنِ خود کرده است. اگر شما هم می خواهید که با یک بازی زیبا و نوین به رقابت های سرگرم کننده آنلاین بپردازید، همین حالا نسخه تست شده این بازی را به همراه فایل دیتای آن از سرورهای اندروید دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی طلای شما بی نهایت است + آیتم های سفارشی در دسترس اند.

 

BEYBLADE BURST app

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.hasbro.beybladesenterprise را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل