دانلود KIDS 1.0.3 - بازی ماجرایی متفاوت و خاص "بچه ها" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 787 2019-06-04 02:30:38

KIDS v1.0.3 – بازی بسیار زیبا و جالب بچه ها برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و پولی بازی به قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

KIDS – بچه ها عنوانی از یک اثر هنری جذاب در قالب یک بازی کاملاً متفاوت است که توسط استودیوی Playables کشور سوئیس توسط دو طراح تولید و با قیمت 2.99 دلار منتشر شده است. اندروید نیز مثل همیشه و برای اولین بار در ایران این بازی جذاب و خاص را تهیه و برای شما عزیزان آماده کرده است تا با دانلود آن یک تجربه منحصر به فرد کسب کنید! به محض اجرای این بازی متوجه می شوید که شما با یک بازی ساده و معمولی رو به رو نیستید و چیزی که در رو به روی شماست، یک بازی با نگرشی کاملاً جدید و متفاوت می باشد. در KIDS که در سبک ماجرایی منتشر شده، شما با صدها انسان مشابه و یکسان سر و کار دارید. این افراد که در اغلب موارد همگی به صورت یک گروه بزرگ حرکت می کنند، باید توسط شما مدیریت شوند! درواقع هدف اصلی بازی KIDS این است که شما تمام این انسان ها را از لحظه ورود به صفحه مدیریت کرده و آن ها را به جایی که باید بروند هدایت کنید. در این میان خیلی از این آدم ها راه درست را انتخاب نکرده و از مسیرهای انحرافی حرکت می کنند و این وظیفه شماست که همه آن ها را در یک جهت حرکت دهید. این بازی در 34 بخش مختلف با شرایط متفاوت دنبال می شود. برای مثال در بعضی از بخش ها دسته های مختلفی از آدم ها هستند که هر دسته در حال دویدن و حرکت به یک سمت است! شما باید با ضربه زدن روی دسته های مختلف مسیر حرکت آن ها را تغییر داده و با دیگر دسته ها هم مسیر کنید. این فرآیند باید تا زمانی که هیچ شخصی در صفحه باقی نماند ادامه پیدا کند تا شما آن مرحله را پشت سر بگذارید. یا مثلاً در بخشی دیگر، این آدم ها در مسیرهایی لوله مانند گیر کرده اند و شما باید آن ها را با هل دادن به انتهای مسیر برسانید!
 
KIDS
 
در مراحل بالاتر بازی KIDS به جای یک مسیر، چند انشعاب وجود خواهد داشت و همین مسئله باعث چالش برانگیزتر شدن بازی می شود. یکی از مراحل اصلی و نمادهای ویژه بازی KIDS وجود یک حفره بزرگ و سیاه رنگ است و خیلی از مراحل بازی با این حفره دخیل است! این حفره که شبیه به یک سیاه چال بزرگ است، چیزی است که این افراد دور آن جمع می شوند. شما باید با ضربه زدن روی دسته های انسان ها، آن ها را داخل این حفره بریزید! در مجموع باید گفت که این بازی و سبک و سیاق آن بسیار عجیب و در عین حال منحصر به فرد است. مرموز بودن اتفاقات این بازی باعث شده تا شما متوجه این تصمیمات عجیب و این رخدادهای غیرمعمولی نشوید! گرافیک و طراحی های بازی در ساده ترین حالت ممکن انجام شده اند. کل بازی به صورت طراحی های سیاه و سفید و نقاشی های ساده می باشد. گیم پلی و سبک اجرایی بازی KIDS نیز خیلی ساده و فقط با یک انگشت قابل انجام است. این بازی زیبا که توجه بسیاری از مخاطبین را به دست آورده، در اولین انتشار رسمی اش توانسته در کمتر از چند روز بیشتر از 1000 بار در گوگل پلی دانلود و خریداری شود. امتیاز به دست آمده توسط این بازی نیز امتیاز 4.2 از 5.0 می باشد. اگر می خواهید یک بازی کاملاً متفاوت و جدید را تجربه کنید، همین حالا آخرین نسخه بازی KIDS را به صورت خریداری شده و کامل از اندروید دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.3 :
* انتشار اولین نسخه رسمی بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی KIDS :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی net.playables.kidsgame را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.