Speed Parking 1.1.9 - بازی مسابقه ای "پارکینگ سرعت" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 831 2019-06-04 02:45:20

Speed Parking v1.1.9 + Mod + بازی ماشین سواری هیجان انگیز اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Speed Parking یک بازی جذاب اندروید در سبک مسابقه ای است که شما در آن مهارت های رانندگی و پارک کردن خود را امتحان می کنید. Speed Parking محصول کمپانی Sharpstar است و از جلوه های گرافیکی نسبتاً خوبی برخوردار است. شما در این بازی کنترل ماشین تان را با استفاده از فرمان، دنده، و پدال های گاز و ترمزی که روی صفحه نمایش شما قرار گرفته است بر عهده می گیرید. شما می توانید با استفاده از دنده و فرمان ماشین را به عقب و جلو هدایت کنید تا آن را در محل مورد نظر پارک کنید. برای پارک کردن ماشین تان در محل مورد نظر محدودیت ها و موانعی وجود دارد که شما باید مراقب باشید تا با آنها برخورد نکنید. در هر مرحله از بازی محدودیت های زمانی مختلفی وجود دارد و باید توجه داشته باشید که زمان را از دست ندهید. مهمترین ویژگی جالب بازی Speed Parking این است که شما باید با عجله ماشین تان را پاک کنید که این موضوع در نوع خودش می تواند چالش برانگیز و پر از هیجان باشد. بازی پارکینگ سرعت با بیش از ۱۵۰ مرحله و مسیر ها و پارکینگ های مختلف یکی از بهترین بازی ها در سبک بازی های پارکینگ است. این بازی از حالت Multi View Switching برخوردار است که شما می توانید در دو حالت اول شخص و سوم شخص ماشین تان را هدایت کنید. مراحل مختلف این بازی در حالت شب و روز و در فصل های مختلف است که می تواند تجربه واقعی تری را برای شما به ارمغان بیاورد.
 
Speed Parking
 
برای اینکه بتوانید بازی Speed Parking را به بهترین نحو اداره کنید نکاتی را به شما پیشنهاد می کنیم که با رعایت آنها می توانید در زمان صرفه جویی کنید و تجربه بهتری از این بازی داشته باشید. سعی کنید ماشین خود را کنار موانع حرکت دهید، ماشین شما نباید در میان دو مانع قرار بگیرد، به جای اینکار سعی کنید ماشین خود را کنار یک مانع حرکت دهید تا بتوانید به راحتی دور بزنید. اگر می‌ خواهید به سمت چپ دور بزنید باید نزدیک به مانع سمت چپ حرکت کنید و اگر می‌ خواهید به سمت راست دور بزنید باید بتوانید نزدیک به مانع سمت راست حرکت کنید. با استفاده از این تکنیک می توانید به راحتی مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. سعی کنید بیشتر در حالت سوم شخص بازی کنید تا بتوانید ماشین خود را به راحتی از بالا ببینید و از برخورد با موانع جلوگیری کنید. نکته دیگری که در این بازی به شما کمک می کند این است که سرعت ماشین خود را پایین نگه دارید. حتی زمانی که شمارش معکوس شروع می شود سرعت ماشین خود را پایین نگه دارید چراکه اگر عجله کنید امکان تصادف شما بیشتر هم می شود. با توجه به حجم و کیفیت گرافیکی این بازی باید بگوییم واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتیم و تصمیم گرفتیم تا این بازی را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار دهیم. ما از شما دعوت می‌کنیم تا برای آشنایی بیشتر، تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات این بازی را در ادامه همین پست مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را از سرور های اندروید دانلود کنید. این بازی تست شده است و هیچ گونه مشکلی ندارد. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!
تغیرات نسخه v1.1.9 :
* بهینه سازی های مختلف بازی و رفع مشکلات و باگ های بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.sharpstar.speedparking را در مسیر Android / obb قرار دهید.
– بازی را در نهایت اجرا کنید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل