Drone : Shadow Strike 3 1.24.120 - حمله مخفی پهباد 3 اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 3800 2021-07-17 01:30:17

Drone : Shadow Strike 3 v1.24.120 + Mod – بازی اکشن حمله مخفی پهباد 3 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Drone : Shadow Strike 3 – حمله مخفی پهباد 3 یک بازی اکشن و نبرد هوایی فوق العاده زیبا و هیجان آور از استودیوی بازیسازی Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای نبرد هوایی را به وجد بیاوریم! نسخه های اول و دوم بازی به ترتیب تحت عناوین Drone Shadow Strike و Drone 2 Air Assault عرضه شده بودند و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی اکشن اندروید به شمار می رود و حالا نوبت به معرفی نسخه سوم بازی رسیده است تا با داشتن یک سری ویژگی های جدید و بهبودهای چشمگیر نسخه های قبل را کنار بزند و در صدر برترین نسخه این سری بازیها قرار بگیرد! نسخه سوم بازی با الهام از نسخه های قبل آمده است تا تجربه بهترین بازی FPS را در تبلت و یا گوشی اندرویدی تان به ارمغان بیاورد ؛ وقت آن است وارد یک محیط خیره کننده و میدان نبرد شوید و برای آزمایش مهارت های خود در یک بازی اکشن اول شخص نهایت هیجان را تجربه بکنید! همانند نسخه های قبل شما در نقش فرمانده ی بهترین گردان نظامی جهان به اداره و استفاده ی صحیح از سلاح ها و منابع تان در میادین نبرد می پردازید! می بایست در عملیات های ویژه ی متعددی شرکت کرده و با استفاده از دید بالای خود بر میدان نبرد و دشمنان غلبه کنید! عوامل و عناصری همچون دوربین دید در شب و توانایی های جنگی مختلف در جای جای بازی به چشم می خورند، تنها با حرکت انگشتان تان می توانید به فرماندهی بزرگ ترین نیروی نظامی بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن با گیم پلی خاص هستید که بتواند ساعت ها شما را به گوشی میخکوب کند بدون شک بازی جذاب Drone : Shadow Strike 3 نظر شما را جلب خواهد نمود! گرافیک اچ دی بازی، طراحی عالی، حالت چند نفره آنلاین و گیم پلی اعتیاداور همگی از جمله مواردی است که باعث میشود نتوانید از این بازی دست بکشید! آن را امتحان بکنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد؟!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Drone : Shadow Strike 3 اندروید :

  • شرکت در طیف گسترده ای از ماموریت های خص و مهیج
  • پشت سر گذاشتن ماموریت ها و انجام هدف ها با کمک پهبادهای خاص
  • شرکت در 44 ماموریت در 7 مبارزات خاص، الهام گرفته از دنیای واقعی
  • 4 نوع سلاح و 21 راه برای پشت سر گذاشتن ماموریت ها
  • تسلط بر میدان جنگ با حملات هوایی، سلاح های هستهای و دیگر موارد
  • کنترل های لمسی بصری ساده ؛ فرمان نبرد تنها با نوک انگشتان!
  • گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز و گیم پلی اعتیاداور

بازی Drone : Shadow Strike 3 هم اکنون در گوگل پلی ده ها هزار بار در مدت زمان کم دریافت گردیده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند. حالا ما در اندروید اولین نسخه رسمی بازی را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید و برای روزها به گوشی میخکوب شوید!

توجه : ویژگی مود افزایش پول و طلا به جای کاهش است | برای استفاده از قابلیت مود توی این بازی باید اول چندتا مرحله انجام بشود تا پول لازم برای خرید اولین آیتم ها به دست بیاید ؛ بعد که پول برای خرید کافی باشد به جای کم شدن زیاد می شود!

 

Drone : Shadow Strike 3

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.reliancegames.drones3 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل