Manual gearbox Car parking 4.5.4 - رانندگی و پارک ماشین + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 3987 2020-05-07 02:45:10

Manual gearbox Car parking v4.5.4 + Mod – بازی گرافیکی و شبیه ساز رانندگی اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Manual gearbox Car parking – جعبه دنده دستی: پارک کردن خودرو نام یک بازی شبیه سازی بسیار زیبا و تکامل یافته از سوی استودیوی قزاقستانی olzhass است. این بازی زیبا یک شبیه سازی کامل از تجربه رانندگی واقع گرایانه با ماشین های مختلف و یادگیری نحوه پارک کردن آن ها و دیگر مسائل مربوط به رانندگی شهری می باشد. سعی سازندگان این بوده که یک بازی کاملاً طبیعی و اصولی و به نوعی آموزشی بسازند. به همین خاطر، در بازی Manual gearbox Car parking خبری از دنده اتوماتیک یا رانندگی بی پروا و آسان نیست! شما باید درست مثل شرایط واقعی، با احتیاط خودروی خود را حرکت داده و با دقت به اطراف، اقدام به پارک کردن خودروی خود کنید. از دیگر ویژگی های بازی می توان به امکان تغییر نمای دوربین اشاره کرد. چالش برانگیز بودن بازی و واقع گرایانه بودن آن به همین موارد خلاصه نمی شود. شما برای حرکت صحیح نه تنها نمی توانید در حالت عادی از دنده اتوماتیک استفاده کنید، بلکه باید حتماً از دکمه مخصوص به کلاچ نیز برای عوض کردن دنده استفاده کنید! احتمالاً یکی از بزرگترین تفاوت های بازی Manual gearbox Car parking با دیگر بازی های شبیه ساز رانندگی در این است که شما می توانید به جز رانندگی، با شخصیت اصلی بازی پیاده روی کرده و به سمت اطراف حرکت کنید و سوار خودروهای متفاوت شوید! در این بازی بیش از 65 خودروی مختلف در کلاس بندی های متنوع وجود دارد که می توانید با گذراندن مراحل و کسب پول ماشین های بهتری را خریداری کنید. همچنین بخش بزرگ و جالبی برای تیون کردن خودروها و ماشین های اسپرت شما طراحی شده است! می توانید در این بخش اقدام به ارتقاء خودروی خود کرده و با بهینه کردن قطعات اصلی آن، خودروی خود را قدرتمند و حرفه ای کنید! در بخش شخصی سازی نیز می توانید ماشین خود را رنگ آمیزی کرده و یا از آیتم های گوناگون مثل رینگ های اسپرت برای زیبا کردن آن بهره مند شوید. همچنین می توانید شخصیت مورد نظر خود را نیز از بین شخصیت های مختلف مرد و زن انتخاب کرده و با شخصیت انتخابی خودتان بازی را ادامه دهید. همه طراحی های بازی Manual gearbox Car parking به صورت سه بعدی انجام شده است. به همین خاطر اجرای این بازی روی دستگاه های ضعیف تر ممکن است با لگ و افت فریم همراه باشد.

برخی از ویژگی های بازی Manual gearbox Car parking اندروید :

  • طراحی های جالب و کاملاً سه بعدی
  • گیم پلی بسیار حرفه ای و واقع گرایانه
  • توجه خاص به قوانین فیزیک در طول بازی مثل برخوردها، آسیب دیدن بدنه ماشین ها و غیره
  • وجود 70 نوع خودروی مختلف در دسته بندی های گوناگون
  • قابلیت انتخاب شخصیت بازی از بین افراد متفاوت و امکان پیاده روی با آن ها
  • وجود انواع و اقسام مأموریت های آموزشی مثل پارک کردن خودرو، خروج خودرو از حالت پارک، مسابقه و غیره
  • قابلیت ارتقاء و شخصی سازی بخش های مختلف خودروها
  • چالش واقع گرایانه در حالت رانندگی واقعی با دنده دستی و کلاچ
  • دارای بخش چندنفره و امکان بازی با دیگر بازیکنان
  • حجم کم به نسبت امکانات و بخش های زیاد

بازی Manual gearbox Car parking یک شبیه ساز تمام عیار از رانندگی با خودروهای مختلف در شرایط واقع گرایانه است. این بازی تا کنون بیشتر از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است و توانسته تا به امروز امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را نیز به دست بیاورد. ویدئوی تریلر معرفی بازی به خوبی ویژگی های آن را نمایش داده است. می توانید به منظور آشنایی بیشتر با آن از این ویدئو دیدن کنید. اگر به دنیای ماشین ها و رانندگی علاقه دارید، این بازی زیبا را از دست ندهید و همین حالا نسخه معمولی یا مود شده (پول بی نهایت) این بازی را به صورت تست شده از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v4.5.4 :

* اضافه شدن کاراژ جدید
* اضافه شدن خودروهای بیشتر

 

Manual gearbox Car parking

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.olzhas.manualparking را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.