Grimvalor Full 1.2.1 - بازی اکشن - ماجراجویی خارق العاده اندروید !


بازی اندروید, اکشن, 2581 2021-09-02 19:30:35

Grimvalor v1.2.1 Full – بازی اکشن و شمشیری خارق العاده گریموالور اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه آنلاک شده و کامل بازی + نسخه مود (کامل+پول بی نهایت)
تست شده با اجرای آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
پیشنهاد ویژه اندروید

Grimvalor – گریموالور از خوش ساخت ترین بازیهای اکشن – ماجراجویی است که استودیوی بازیسازی Direlight آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه کرده است و ما تصمیم گرفته ایم نسخه پرداخت شده و کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای این سبک را به وجد بیاوریم! در دنیای اندروید، جای بازیهای شمشیری بسیار خالیست و کمتر شاهد عرضه بازیهای شمشیری هستیم ؛ این بار استودیوی خوش ذوق دایرلایت با عرضه بازی شمشیری گریموالور آمده است تا شما را به وجد بیاورد و با عرضه یک بازی خاص با داستانی جالب نظرتان را جلب کند و نامش را در میان کمپانی های مطرح بدرخشاند! پس از اولین اجرای بازی یاد سری بازیهای Souls خواهید افتاد! داستان بازی Grimvalor در یک قلمروی خیالی به نام Vallaris جریان دارد ؛ پادشاه قلمرو ناپدید شده است و مرزهای امپراطوری نیز مملو از موجودات عجیب و خطرناکی می شود که امنیت آن را به خطر انداخته اند! شما به عنوان بازیکن، کنترل یکی از جنگجویان این امپراطوری را در اختیار می گیرید که وظیفه مصاف با موجودات را بر عهده دارد و قرار است سرنوشت پادشاه گم شده را مشخص کند! کلیدهای تعبیه شده در دو طرف صفحه نمایش به شما امکان انجام انواع حرکت های هدایت کارکتر، حمله، پرش و جاخالی دادن را می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن، شمشیری و ماجراجویی هستید بدون شک Grimvalor نظرتان را جلب میکند و ارزش دانلود را دارد.

 

Grimvalor

 

بازی Grimvalor هم اکنون در پلی استور هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و ما امروز در اندروید اولین نسخه کامل و آنلاک شده اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم! از ویژگی های بازی گریموالور می توانید به مواردی چون اجرای کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت، گرافیک خیره کننده اچی و بازی در طیف گسترده ای از مکان ها و محیط های خاص، کنترلرهای لمسی ساده و عالی برای هدیات کارکتر و انجام کارهای مختلف، صداگذاری فوق العاده زیبا و مهیج و دارا بودن یک داستان خاص اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید!

توجه : در نسخه اندروید، بازی آنلاک شده و کامل است – قسمت اول بازی را تمام کنید با خطای خرید روبرو نمیشوید و می توانید از نسخه کامل لذت ببرید.

تغییرات نسخه ی V1.2.1 :

* برای این نسخه از بازی تغییراتی در حال حاضر در دسترس نیست.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.direlight.grimvalor را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .