دانلود The Little Acre 7 - بازی ماجرایی خاص "دنیای کوچک" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 761 2020-01-29 03:45:20

The Little Acre v7 – بازی ماجرایی دنیای کوچک اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The Little Acre – دنیای کوچک نام یک بازی ماجراجویانه در سبک اکشن/ماجرایی است که برای اولین بار در سال 2016 و توسط استودیوی بریتانیایی Cruve Digital تولید و برای کنسول های نسل هشتمی عرضه شده بود. حالا بعد از 3 سال، این استودیو بالاخره بعد از وعده های خود نسخه پورت شده این بازی محبوب را برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر کرد. چیزی که این بازی زیبا را به نوبه خود منحصر به فرد کرده است، سبک طراحی های آن است. به گفته سازندگان، تمامی طراحی های این بازی به صورت نقاشی های دستی انجام گرفته است و برای تکمیل این پروژه زحمت زیادی کشیده شده است! این طراحی ها آنقدر زیبا و جذاب هستند که در حین بازی شما احساس می کنید در حال تماشای یک کارتون نوستالژیک هستید! بازی The Little Acre یک بازی داستانی است که ماجرای جالبی دارد. قصه این بازی به یک شخصی به نام Aidan و دخترش Lily مربوط می شود. ماجرای این بازی در دهه 1950 و در کشور ایرلند اتفاق می افتد. در یک روز عادی، و به طور ناگهانی، Aidan متوجه می شود که بعضی چیزها خیلی فرق کرده اند. بعد از کمی تحقیق او متوجه می شود که به صورت ناخودآگاه وارد یک دنیای دیگر شده است! دختر او یعنی Lily که از این اتفاق شکه شده است، سراسیمه به دنبال راهی برای پیدا کردن پدرش می گردد. به همین منظور او با جستجو در اطراف خانه و پیدا کردن سرنخ های مهم، پورتال ورودی که پدرش از طریق آن به دنیای دیگری سفر کرده است را پیدا کرده و او نیز وارد این دنیای فانتزی و عجیب می شود تا بتواند پدرش را پیدا کند. این اتفاق بزرگترین ماجراجویی این پدر و دختر خواهد بود و خطرات زیادی در این مسیر ناشناس برای آن ها وجود دارد. شما از ابتدای بازی باید در نقش هر دو شخصیت بخش هایی از داستان بازی را انجام دهید. بعد از گذراندن بعضی از مراحل، شخصیت ها به صورت خودکار و با توجه به روند داستانی بازی تغییر پیدا می کنند. سبک و گیم پلی بازی نیز ویژگی های جالب خود را دارد. سبک بازی به صورت Tap & Action است و فرآیندهای بازی با ضربه زدن های شما روی آیتم های بازی صورت می پذیرد. دموهای کارتونی زیادی در طول بازی وجود دارند که باعث شده اند بازی The Little Acre بیشتر شبیه به یک انیمه ماجرایی باشد تا یک بازی.
برخی از ویژگی های بازی ماجرایی The Little Acre اندروید :
بازی The Little Acre یک اثر جالب و زیبا است که با منتشر شدنش برای سیستم عامل اندروید، بسیاری از کاربران اندرویدی را به وجد آورده است! این بازی پیش از این برای کنسول های PS4 و XBOX One عرضه شده بود و اینکه حالا نسخه موبایلی آن نیز منتشر شده است، یک خبر شگفت انگیز برای طرفداران این بازی است. داستان جذاب و اتفاقات مهیجی که در طول بازی رخ می دهد، شما را مجاب می کند تا آن را ادامه دهید. این بازی زیبا با بیشتر از 50 خرید و دانلود در کمتر از چند روز، امتیاز 4.5 از 5.0 را به دست آورده است! فیدبک های کاربران نشان می دهد که این بازی از آنچه که به نظر می رسد نیز بسیار بهتر است. اندروید نسخه کامل و نهایی خریداری شده این بازی را به صورت تست شده برای دانلود آماده کرده است. می توانید با مشاهده ویدئوی تریلر بازی و تصاویر آن، با کلیت بازی بیشتر آشنا شوید.
تغییرات نسخه ی v7 :
* انتشار اولین نسخه کامل و نهایی بازی برای اندروید
 
The Little Acre
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.PewterGames.TheLittleAcre را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.