دانلود Downhill Masters 1.0.59 - بازی دوچرخه سواری اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1779 2022-02-24 02:45:09

Downhill Masters v1.0.59 + Mod – بازی دوچرخه سواری و مسابقه ای استادان سراشیبی اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه اصلی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Downhill Masters – استادان سراشیبی نام یک بازی ورزشی سرگرم کننده و جالب در سبک مسابقات دوچرخه سواری در مسیرهای سخت و سراشیبی ها است که توسط استودیوی کره ای THEM Corporation توسعه یافته و به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در حقیقت بازی Downhill Masters یک بازی رقابتی و مسابقه ای با دوچرخه است که در آن شما در نقش شخصیت های بازی باید با دیگران مسابقه بدهید. برای این بازی شخصیت های جالبی با دوچرخه های خاص خودشان طراحی شده است. هر کدام از این شخصیت ها قابلیت های مخصوص به خود را دارند. این رقابت های دوستانه به منظور تبدیل کردن شما از یک دوچرخه سوار آماتور به یک دوچرخه سوار حرفه ای برگزار می شوند. می توانید با هر شخصیت بازی آشنا شوید و آن ها را انتخاب کنید. بعد از این کار، شما وارد زندگی شخصی آن اشخاص شده و باید به نوعی در قالب آن شخصیت زندگی روزمره آن ها را تجربه کنید. درواقع باید امور هر شخصیت را مدیریت کرده و از این طریق آن ها را رشد دهید. سپس در زمان های معین شده در مسابقات دوچرخه سواری نیز شرکت کنید. در این میان شخصی سازی ها و قابلیت های جالبی وجود دارند که این بازی را از یک بازی ورزشی ساده و خسته کننده به یک بازی منعطف تبدیل کرده اند. بازی Downhill Masters دارای دو بخش اصلی مسابقات است ؛ یکی بخش Challenge Mode که در آن باید در رقابت های 4 نفره حضور داشته باشید و بخش دوم مسابقات جهانی World Grand Prix است، در این مسابقات باید به صورت تک به تک با قهرمانان دوچرخه سواری دنیا به رقابت بپردازید و به چالش بزرگی کشیده شوید! پیشنهاد می کنیم تا قبل از اینکه به صورت کامل در این بازی آماده نبودید سراغ این بخش نروید! در حین بازی با پرش های بلند و انجام حرکات زیبا، می توانید به کسب امتیاز بیشتر کمک کنید.

برخی از ویژگی های بازی Downhill Masters اندروید :

  • گرافیک ساده در عین حال جذاب و سه بعدی
  • گیم پلی سرگرم کننده در سبک مسابقات دوچرخه سواری در سراشیبی
  • امکان اجرای پرش های بلند و حرکات نمایشی
  • امکان انتخاب و مدیریت شخصیت های بازی از جمله Steve ، Marie و Devito
  • دارای بیش از 50 مرحله برای رقابت های 4 نفره
  • دارای بخش رقابت های جهانی Grand Prix و رقابت با 28 قهرمان دوچرخه سواری
  • قابلیت استفاده از انواع تجهیزات و بروزرسانی ها
  • قابلیت اجرای کاملاً آفلاین بدون نیاز به اینترنت
  • کنترلرهای مجازی ساده و مفهومی
  • وجود نقشه های گوناگون و مسیرهای چالش برانگیز

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و در عین حال رقابتی هستید، Downhill Masters مخصوص شما طراحی شده است که در آن می توانید مسابقات دوچرخه سواری مسیرهای سراشیبی را تجربه کرده و با پرش های بلند خود هیجان زیادی را تجربه کنید. اندروید طبق روال همیشه نسخه سالم و تست شده این بازی را در دو نسخه معمولی و مود شده تهیه و برای دانلود آماده کرده است. بازی Downhill Masters با امتیاز 4.0 از 5.0 و بیشتر از 10 هزار دانلود به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.59 :

* برطرف شدن مشکلات بازی و بهینه سازیهای مختلف

 

Downhill Masters

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.them.downhillmasters را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.