FULL METAL MONSTERS 0.17.0 - بازی اکشن هیولاهای تمام فلزی!


بازی اندروید, اکشن, 1432 2022-01-19 02:45:55

FULL METAL MONSTERS v0.17.0 – بازی اکشن و جنگی هیولاهای تمام فلزی اندروید
یک عنوان اکشن محبوب و هیجان انگیز برای دستگاه های Android
تست شده با اجرای آنلاین

اگر از بازی های جنگی آنلاین و کلیشه ای خسته شده اید و به دنبال یک بازی نوین و متفاوت هستید، بازی FULL METAL MONSTERS اینجاست تا این خواسته شما را به خوبی برآورده کند. این بازی زیبا یک اثر هنری جذاب در سبک بازی های اکشن و جنگی است که شخصیت های اصلی آن دایناسورهایی هستند که با تجهیزات رباتیک پیشرفته به هیولاهایی مرگبار و فلزی تبدیل شده اند. این بازی توسط استودیوی معروف AI GAMES FZ که زیرمجموعه ای از شرکت بزرگ و بسیار معتبر Azura Games کشور قبرس می باشد، تولید شده است. پیش از این چندین بازی از شرکت Azura Games در اندروید از جمله بازی محبوب Robot Warfare را برای شما معرفی کرده بودیم و این بار نیز قصد معرفی یک بازی مشابه اما با ویژگی های جالب تر را برای شما داریم. بازی FULL METAL MONSTERS یا هیولاهای تمام فلزی یک بازی بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز و پر از زد و خورد است که در آن شما باید سوار بر دایناسورهای مختلف شوید و با سلاح های مرگباری که در اختیار دارید دشمنان خود را نابود کنید. جنگ های این بازی در دنیایی پسا آینده اتفاق می افتد. مسابقات و رقابت های برگزار شده در این بازی به صورت تیمی 5 به 5 است و هر تیمی که بتواند تعداد بیشتری از رقبا را نابود کند، برنده آن مرحله خواهد بود. البته بازی دارای مدهای متفاوتی است که هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارند. هیولاهای این بازی در دسته های گوناگونی هستند ؛ از جمله دایناسورهای پرنده و یا دایناسورهای مخوف تیرکس و دیگر انواع شناخته شده دایناسورها در این بازی حضور دارند. بخش شخصی سازی ها و ارتقای نیروهای بازی بسیار حرفه ای هستند. شما می توانید از قدرت طبیعی دایناسورها استفاده کنید و یا در صورت تمایل آن ها را با تجهیزات نظامی مجهز کنید. اما نوع دیگری از آن ها نیز وجود دارند که تماماً رباتیک و فلزی هستند. گیم پلی بازی از نمای سوم شخص است و شما می توانید با هدف گیری بر روی دشمنان، به سمت آن ها شلیک کرده و یا به صورت انفرادی و فیزیکی با آن ها رو به رو شوید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن FULL METAL MONSTERS اندروید :

  • طراحی بی نظیر دنیای پسا آینده ای و دنیایی پر از خشونت و جنگ
  • گرافیک بسیار عالی با طراحی های سه بعدی و بی نظیر
  • طراحی حرفه ای افکت های بصری مثل افنجارها، تخریب پذیری ها و صداگذاری های جالب
  • گیم پلی اکشن با امکانات بسیار و قابلیت های متعدد
  • وجود ده ها نوع هیولا در سه دسته بندی اصلی فلزی (مصنوعی)، طبیعی و یا تقویت شده با تجهیزات نظامی
  • امکان استفاده از مهارت ها و نیروهای ویژه مخصوص به هر دایناسور مثل پریدن، پرواز، سرعت زیاد، قدرت زیاد و غیره
  • امکان استفاده از هیولاهای پرنده برای مبارزات هوایی و یا دایناسورهای قدرتمند زمینی
  • وجود انواع و اقسام سلاح ها
  • قابلیت ارتقاء هیولاها و سلاح ها تا ده ها سطح بیشتر

بازی FULL METAL MONSTERS هر علاقه مندی به بازی های اکشن و جنگی را برای مدت ها سرگرم می کند. وجود رقبای سرسخت و نیروهای قدرتمند، باعث می شود تا شما با چالشی جذاب همراه باشید. همچنین امکان انجام مبارزات تیمی به شما فرصت بازی به صورت گروهی را نیز می دهد که باعث چند برابر شدن هیجان می شود. بازی هیولاهای تمام فلزی با بیش از 500 هزار دانلود در کمتر سه روز به یکی از بازی های ترند و پرمخاطب تبدیل شده است. این بازی همچنین با کسب امتیاز 4.4 از 5.0 از دید کاربران نیز یک بازی عالی به حساب می آید.

توجه :

1 – جدیدا نام بازی به Jurassic Monster World: Dinosaur War 3D FPS تغییر داده شده است
2 – در نسخه مود بازی در نبردها گلوله نامحدود دارید ؛ گلوله بجای کم شدن زیاد می شود.

 

FULL METAL MONSTERS

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.azurgames.dinosaurs را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل