Upin & Ipin KST Chapter 1 1.2 - بازی ماجرایی "یوپین و ایپین" اندروید


بازی اندروید, کودکانه, 823 2019-04-25 02:45:27

Upin & Ipin KST Chapter 1 v1.2  – بازی ماجرایی یوپین و ایپین: بخش اول اندروید + دیتا
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 1 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین
استودیوی بازی سازی LC Games Development Inc کشور مالزی، با تولید مجموعه ای از بازی های سرگرم کننده به نام Upin & Ipin با مضمون کودکانه، تلاش زیادی برای جلب توجه کاربران سرتاسر دنیا کرده است. ماجراهای این سری از بازی ها حول محور دو کودک دوقلو به نام های یوپین و ایپین می گذرد. این دو کودک ماجراجو در یک بازی جدید با عنوان Upin & Ipin KST ایفای نقش کرده اند. استودیوی LC Games قرار است این بازی را در چند بخش منتشر کند، مطلب پیش رو، در واقع قسمت یا چپتر اول این بازی است. در بازی Upin & Ipin KST Chapter 1 این دو برادر دوقلو به طرز جادویی به دنیایی با نام ایندرالوکا منتقل می شوند. جایی که رمز و رازهای زیادی در آن پنهان شده و هنوز دلیلی برای این که چرا این اتفاق ها در حال رخ دادن است وجود ندارد. حالا شما باید در نقش این دو کودک در این دنیای گم شده به کشف رازهای بازی بپردازید. البته کار شما آنقدرها هم ساده نخوهد بود ؛ شخص منفی داستان که Batu Belah Batu Bertangkup نام دارد، یک انسان خبیث است که در صورت دیدن این دو برادر دوقلو آن ها را دستگیر کرده و مورد آزار و اذیت قرار می دهد. مأموریت شما این است که به این دو برادر کمک کنید تا بتوانند رمز پنهان شده در اتاق ها و دیگر مکان های این بازی را پیدا کنند. در طول بازی شما با شخصیت های مختلف و بامزه، اتفاقات جالب و ماجراجویی های زیادی بر خواهید خورد. در بازی Upin & Ipin KST Chapter 1 همچنین ده ها آیتم، جعبه و موارد متعدد دیگری وجود دارد که هرکدام اطلاعات یا امتیاز خاصی را شامل می شوند.
 
Upin & Ipin KST Chapter 1
 
شاید بهتر باشد به سراغ گیم پلی و طراحی بازی Upin & Ipin KST Chapter برویم و کمی هم راجع به این بخش ها صحبت کنیم. در مورد بخش طراحی های بازی باید گفت که با توجه به حجم نهایی بازی (با احتساب فایل دیتا) پیاده سازی گرافیک و جزئیات نسبتاً بیشتری مورد انتظار بود اما سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا روی بحث اجرا و عملکرد بدون تأخیر و لگ بازی تمرکز داشته باشند. به همین خاطر می توان گفت که این بازی قابلیت اجرا روی دستگاه های ضعیف تر را نیز دارا می باشد. طراحی های بازی کاملاً سه بعدی و صداگذاری های آن نیز قابل قبول هستند. در مورد گیم پلی، همانطور که گفته شد این بازی در سبک ماجرایی عرضه شده است. نمای بازی از حالت سوم شخص و از بالا می باشد. کاربر با کمک دکمه های مجازی که شامل پد مجازی برای حرکت به اطراف (در سمت چپ) و دکمه های اصلی (در سمت راست) می تواند شخصیت های بازی را کنترل کند. شما باید به همین صورت Upin و Ipin را حرکت داده و به سمت آیتم های موجود در کادر هدایت کنید. این بازی، با ویژگی های کودکانه و پازل های سرگرم کننده، انتخاب مناسبی برای تمامی سنین به ویژه کودکان است. قابل ذکر است که این بازی با قیمت 1 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و اندروید با تهیه نسخه خریداری شده اش آن را آماده دانلود کرده است.
تغییرات نسخه ی v1.2 :
* اضافه شدن مینی چپتر (قسمت های کوتاه) به بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.lcgdi.uikst1 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل