دانلود Darkness and Flame Full 1.0.10 - بازی فکری عالی اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 784 2019-04-17 01:45:14

Darkness and Flame (Full) v1.0.10 – بازی جدید و فوق العاده زاده اتش اندروید همراه دیتا
قیمت 2.99 دلار و امتیاز 5.0 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده با اجرای آفلاین
Darkness and Flame: Born of Fire بازی جدید و فوق العاده زیبا تحت عنوان “تاریکی و شعله: زاده آتش” از FIVE-BN GAMES برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 2.99 دلار در پلی استور عرضه شد و مثل همیشه تصمیم بر این شد تا در اسرع وقت و برای اولین بار در ایران نسخه پولی و خریداری شده ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری و ماجراجویی معرفی کنیم! داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “آلیس فقط یک دختر معمولی بود تا زمان یکه او تخم مرغی را در یک قفسه عجیب و غریب پیدا کرد و بعد از آن زندگی اش دچار حوادث و اتفاقات مرموزی گردید که باعث شد او خانه اش را ترک کند و ماجراجویی پر فراز و نشیبی را پشت سر بگذارد! آیا شما می توانید شجاعت او را بازگردانید تا بر سرنوشت فعلی اش غلبه کند!؟ ” در این بازی شما به عنوان یک بازیکن باید صدها پازل و مینی گیم مختلف را پشت سر بگذارید و با پیدا کردن هزاران شیء مخفی داستان بازی را پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! اگر از علاقه مندان به بازی های شیء مخفی و پازلی اندروید باشید بدون شک Darkness and Flame نظر شما را جل خواهد کرد.
برخی از ویژگی های بازی فکری Darkness and Flame Full اندروید:
بازی Darkness and Flame Full هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.8 از 5.0 است که ما در اندروید ان را به همراه دیتا برای دانلود قرار داده ایم و می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از ان را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلودش نمایید، ناگفته نماند بازی توسط ما برروی دستگاه اندرویدی LG G3 با اندروید 5 تست شده و به صورت آفلاین اجرا شده است.
تغییرات نسخه ی v1.0.10 :
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .
 
Darkness and Flame Full
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fivebn.daf1.full را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.