دانلود Abzorb 1.3.7 - بازی آرکید و تفننی 1 دلاری جالب "آبزورب" اندروید!


بازی اندروید, اکشن, 691 2019-04-14 01:45:05

Abzorb v1.3.7 – بازی سرگرم کننده و آرکید آبزورب مخصوص اندروید + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین
بازی های تفننی و آرکید یکی از پرمخاطب ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی هستند که صدها بازی متنوع از آنها تا به حال تولید شده است. بازی سرگرم کننده Abzorb یا آبزورب (به معنی جذب شدن) یکی از همین بازی های سبک آرکید است که توسط استودیوی آمریکایی Gerald P Kelley تولید و به صورت فروشی با قیمت 1 دلار در گوگل پلی برای اندروید منتشر شده است. این بازی زیبا که در ظاهر بسیار ساده و معمولی به نظر می رسد، یک بازی چالش برانگیز و رکوردزنی می باشد. در بازی Abzorb یک قانون اصلی وجود دارد و آن هم جذب کردن دایره (گوی) های آبی رنگ و دوری کردن از دایره های قرمز رنگ است. با این تعریف ساده شاید به ظاهر این بازی آسان و سطح پایین باشد؛ اما بهتر است خودتان را آماده کنید ؛ چرا که این بازی چالشی بسیار متفاوت برای شما در نظر گرفته است. کاری که شما باید بکنید این است که از طریق تکان دادن موبایل یا تبلت خود (با استفاده از سنسور شتاب سنج) مهره اصلی را به سمت گوی های آبی رنگ حرکت دهید. اما دو نکته خیلی مهم وجود دارد. نکته اول همانطور که گفته شد، باید از گوی های رنگی دیگر به خصوص گوی های قرمز رنگ پرهیز کنید، چرا که برخورد با آنها باعث کاهش زمان و در نهایت باخت زود هنگام شما خواهد شد. نکته دوم این است که کلاً نباید هیچ برخورد و لمسی با هیچ گوی یا شیء دیگری در طول بازی داشته باشید. حتی گوی های آبی رنگ.
 
Abzorb
 
در بازی جالب Abzorb تنها کار شما این است که از کنار گوی ها رد شوید تا ارتعاشات حاصل از مهره شما به صورت خودکار گوی های آبی رنگ را جذب کند. این روند باید تا به پایان رسیدن همه گوی های آبی رنگ ادامه داشته باشد تا در نهایت بتوانید آن مرحله را پشت سر بگذارید. با کسب امتیاز بیشتر می توانید آیتم هایی مثل رنگ بندی گوی ها را خریداری و آنلاک کنید. بازی Abzorb یکی از بهترین راه های ساده برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های ذهنی به خصوص آلزایمر و فراموشی است. این بازی و بازی های مشابه آن همچنین با افزایش بهره وری مغز و افزایش توانایی ها و تمرکز فردی کمک بسیار زیادی می کند. بازی Abzorb دارای 80 مرحله چالش برانگیز است که سختی هر مرحله از مرحله قبلی آن بیشتر می شود. شکل و شمایل مهره ها و گوی ها در طول این مراحل تغییر پیدا می کند و همین تغییر در روند گیم پلی باعث شده تا این بازی تکراری نشود. بازی زیبای Abzorb با 10 هزار فروش و کسب امتیاز 4.0 از 5.0 در گوگل پلی یک بازی سرگرم کننده و خاص است. شما هم اکنون قادر هستید تا نسخه کامل و خریداری شده اش را از سرورهای پرسرعت اندروید دریافت نمائید.
تغییرات نسخه ی v1.3.7 :
* حذف امکان یکپارچه سازی با Google Play Game Service
* حذف پکیج های غیراستفاده ایجاد شده با موتور بازی سازی Unity از جمله Unity Analytics, Unity Ads, و Unity In App Purchasing
* برطرف سازی مشکلات مربوط به نمایش آیتم ها در بازی
* برطرف سازی مشکل نمایش فونت بزرگ در دستگاه های قدیمی