Construction Simulator 3 1.2 - بازی شبیه ساز ساخت و ساز 3 اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 4472 2020-10-11 20:45:07

Construction Simulator 3 v1.2 + Mod – بازی شبیه ساز ساخت و ساز 3 اندروید
نسخه کامل + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Construction Simulator 3 سومین قسمت از سری بازی های Construction Simulator یا شبیه ساز ساخت و ساز است که اولین نسخه آن با عنوان Construction Simulator 2014 در سال 2014 توسط استودیوی آلمانی astragon Entertainment GmbH تولید و منتشر شد. سه سال بعد نسخه دوم بازی با نام Construction Simulator 2 در سال 2017 انتشار یافت. حالا بعد از دو سال از آخرین عرضه این سری بازی ها، استودیوی آستراگون باری دیگر اقدام به تولید و عرضه نسخه دیگری از این فرانچایز کرده است. اما این استودیو در نسخه جدید بهبودهای زیادی به ویژه در بخش گرافیک و طراحی های مدل ها داشته است. بازی Construction Simulator 3 یک بازی شبیه ساز ساخت و ساز با ماشین آلات صنعتی می باشد که در آن شما باید با بیش از 50 ماشین صنعتی مختلف، در ده ها مرحله شروع به ساخت و ساز موارد گوناگون کنید. استودیوی astragon برای طراحی ماشین آلات موجود در این بازی از برندهای رسمی و واقعی استفاده کرده و حق امتیاز آنها برای استفاده در یک بازی ویدئویی را خریداری کرده است. همچنین با طراحی دقیق و جزئی این دستگاه ها، این یعنی شما به عنوان رانندگان وسایل صنعتی واقعی در این بازی نقش آفرینی خواهید کرد. این نقش آفرینی یک تجربه واقع گرایانه از استفاده از ماشین آلات صنعتی واقعی می باشد. در بازی Construction Simulator 3 شما باید قراردادهای ساخت و سازی را به مرحله انجام برسانید. این قراردادها شامل ساخت و ساز و یا تعمیر جاده ها و خیابان ها و یا ساختمان ها و خانه ها می باشد. به عنوان مثال یکی از این ماشین آلات صنعتی که می توانید از آن به منظور ساخت و ساز یک سازه بهره ببرید، جرثقیل ها هستند. با کمک این ماشین ها می توانید حتی آسمان خراش نیز طراحی کنید! در این بازی شما در نقش صاحب یک شرکت معماری و مهندسی هستید. شما باید از قراردادهای کوچک شروع کرده و با پیش روی در نقشه شهر، قراردادهای بزرگتر ببندید. با دریافت این سفارش ها می توانید ماشین آلات بیشتری را آنلاک کرده و خریداری کنید تا پروژه های قوی تری شروع کنید.

برخی از ویژگی های بازی شبیه ساز ساخت و ساز Construction Simulator 3 اندروید :

  • سفر به کشورها و شهرهای اروپایی در نسخه سوم بازی
  • امکان خرید و استفاده از ماشین آلات برندهای معتبر و محبوب
  • طراحی نقشه ده کیلومتر مربعی بازی برای پیاده سازی پروژه های ساخت و ساز
  • وجود بیش از 50 ماشین صنعتی از 14 برند مختلف در دسته بندی های گوناگون
  • بیش از 70 مرحله و مأموریت ساخت و ساز
  • وجود مراحل چالش برانگیز و پازل مانند

بازی Construction Simulator 3 یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های شبیه سازی و رانندگی با وسایل نقلیه بزرگ و صنعتی است. ویژگی های مثبت این بازی باعث می شود تا علاقه مندان به این نوع بازی ها تا حد بسیار زیادی از تجربه این بازی لذت ببرند. شبیه ساز ساخت و ساز 3 با قیمت 3.99 دلار و با امتیاز 4.1 از 5.0 در گوگل پلی انتشار پیدا کرده است. شما می توانید همین الآن نسخه خریداری شده و کامل این بازی سرگرم کننده را از سرورهای پرسرعت اندروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.2 :

* رفع مشکل پرش بازی .

 

Construction Simulator 3

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.astragon.cs3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.