Toca Life: World 1.47 - بازی آموزشی پرطرفدار دنیای توکا اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 9214 2022-06-28 19:30:32

Toca Life: World v1.47 + Mod – بازی آموزشی دنیای توکا مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Toca Life: World – دنیای توکا یک بازی آموزشی – شبیه سازی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از Toca Boca برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای مدیریتی را به وجد بیاوریم! با نصب Toca Life: World برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی تفننی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا در سبک کارتونی را تجربه کنید که در آن قادرید دنیای خودتان را بسازید و در آن بازی کنید! اگر دوست دارید قدم در زندگی توکا بگذارید و هر کاری که عشق تان می کشد، انجام دهید ؛ مثلا موهای مادربزرگ را به مد روز بزنید، تمیزکاری کنید، حیوان خانگی تان را به مدرسه ببرید، حلزون را به زمین بازی اسکیت ببرید، موهای آقای دکتر را آرایش کنید و به آن ها رنگ سبز بزنید یا اینکه با دوستان تان بیرون بروید ؛ Toca Life: World مخصوص شما طراحی و ساخته شده است! شما قادرید به هر جایی که خواستید بروید و هر کاری که خواستید انجام دهید! طیف گسترده ای از مکان های مختلف مثل سالن آرایش، مرکز خرید، رستوران، آپارتمان و غیره در بازی وجود دارند که قادرید از ان ها دیدن کنید و یک سری ماموریت های خاص را با ده ها شخصیت دوست داشتنی پشت سر بگذارید و برای روزها به گوشی میخکوب باشید.

 

Toca Life: World

 

بازی Toca Life: World تا به امروز نزدیک یک میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را کسب بکند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اندروید دریافت بکنید. در اخر اعلام کنیم که برای حمایت از اندروید ارسال نقد و بررسی برای بازیها را فراموش نکنید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.tocaboca.tocalifeworld را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل