Darkestville Castle 1.1.6 - بازی ماجراجویی "قلعه دارکستویل" اندروید!


بازی اندروید, ماجراجویی, 969 2019-08-05 01:45:28

Darkestville Castle – قلعه دارکستویل یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از استودیوی BUKA Development برای اندروید است که با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تصمیم گرفته ایم اولین نسخه خریداری شده و کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای Adventure را به وجد بیاوریم! این بازی با گیم پلی اعتیاداورش آمده است تا شما را به بازیهای دهه 90 میلادی ببرد و خاطرات گذشته را برای تان زنده کند! در نقش شخصیت اصلی بازی با نام CId قرار بگیرید و یک سری ماموریت های فان را در دنیایی خاص پشت سر بگذارید و برای ساعت ها به گوشی میخکوب باشید! خود سازنده گیم پلی بازی اش را 7 ساعت تخمین زده است، یعنی بدون وقفه شما باید 7 ساعت باز کنید تا بتوانید داستان این بازی فوق العاده را پشت سر بگذارید! طیف گسترده ای از شخصیت های کاریزماتیک در بازی حضور دارند که در کنار ده ها پازل و معمای مختلف یک بازی ماجراجویی متفاوت را برای تان ساخته اند! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید، Darkestville Castle را امتحان بکنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد!؟
 
Darkestville Castle
 
بازی Darkestville Castle تا به این لحظه صدها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود نسخه خریداری شده و کامل اش به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید نمایید. در اخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که، بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی v1.1.6 :
* اضافه شدن پشتیبانی از دستگاه های 64 بیتی + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی ru.buka.dville01 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.