Maruta Escape 0.3.24 - بازی اکشن خاص و متفاوت "رهایی ماروتا" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 823 2020-05-05 19:30:21

Maruta Escape v0.3.24 Full – بازی اکشن فرار ماروتا اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Maruta Escape – رهایی ماروتا یک بازی اکشن خاص و متفاوت با ساخت جالب از استودیوی بازیسازی The Label Limited برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای اکشن را به وجد بیاوریم! داستان کلی بازی در مورد شخصیتی با نام Maruta است که به طرز عجیبی خود را در یک آزمایشگاه می یابد که قرار است یک سری آزمایش های عجیب و غریب روی او انجام شود! یک سری سوالات در ذهن Maruta رژه می روند، چطور در اینجا قرار گرفته است؟ چه کسی با او خصومت داشته که قرار است این آزمایش ها برروی او انجام شود؟! چه اتفاقی افتاده؟! تنها کاری که می تواند بکند این است که از این مکان فرار کند! حالا شما باید به او کمک کنید تا با هک سرور های امنیتی به بیرون فرار کند! فکر می کنید بتوانید به او کمک کنید تا از اینجا جان سالم به در ببرد؟! با پیشروی در ماموریت ها کم کم به پاسخِ سوال هایی که در ذهن تان است می رسید! مثلا با پشت سر گذاشتن ماموریت ها در می یابید که مسئول ربودن شما چه کسی بوده و قرار بوده چه برنامه های غیرانسانی روی شما پیاده کند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید بدون شک Maruta Escape مخصوص شما ساخته شده است!

 

Maruta Escape

 

بازی Maruta Escape تا به این لحظه که ما در حال معرفی اش هستیم، کمتر از 5 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و با دریافت ان از اندروید از اولین کاربران جهانی هستید که تجربه اش می کنید. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه v0.3.24 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.thelabel.marutaescapeandroid را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.