دانلود Tsuki Adventure 1.22.9 - بازی "ماجراجویی سوکی" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 3457 2021-11-10 02:31:07

Tsuki Adventure v1.22.9 + Mod – بازی ماجراجویی سرگرم کننده “ماجراجویی سوکی” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Tsuki Adventure – ماجراجویی سوکی یک بازی بسیار زیبا در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی HyperBeard برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و ما امروز قصد معرفی آخرین نسخه اش را به همراه مود حضور شما دنبال کنندگان این سبک بازیها داریم. داستان بازی به این صورت است که سوکی در شهر برای خود خانه ای پیدا کرده و مشغول به کار شده است. او هر روز مجبور است ساعت های زیادی را در اداره بگذراند و اسناد را میان کارمندان آن شرکت جابجا کند. در این میان مدیر اداره نیز با انجام هر کار اشتباه او را مورد توهین قرار می دهد، اما او برای ادامه زندگی مجبور است تمام آنها را تحمل کند. یک روز که سوکی از این وضع خسته شده است، در میان نامه های قدیمی اش یک نامه از پدربزرگ خود پیدا می کند که در آن از او دعوت شده تا به روستای آرامی که پدربزرگش آن را پیدا کرده برود. سوکی که به دنبال چنین موقعیتی بود از آن استفاده کرده و کار خود در اداره را به پایان می رساند تا وارد ماجراجویی جدیدی در زندگی خسته کننده خود شود. با او همراه شوید و ببینید قرار است چه اتفاقاتی بیفتد! اگر از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و به این بازی علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و پس از امتحان آن، نظر خود را در موردش با ما در میان بگذارید.

 

Tsuki Adventure

 

بازی Tsuki Adventure تاکنون بیشتر از 500,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا در گوگل پلی نصب شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را از مجموع بیش از 40 هزار رای کسب نماید! شما در این بازی در نقش یک خرگوش خواهید بود که به روستای آرامی رفته و سعی در انجام ماجراجویی های جدید دارد. در میان زندگی آرامی که در اختیار دارید می توانید به انجام کارهای جذاب مانند ماهیگیری، خرید از فروشگاه، کسب درآمد و کمک به دوستان خود بپردازید. در این میان با شخصیت های جدیدی آشنا خواهید شد که هر کدام داستان منحصربفرد و جدیدی را برای شما رقم خواهند زد. شما قادرید تا ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپدازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه معمولی و مود بازی به همراه دیتای آن به صورت رایگان از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید. این بازی به صورت آفلاین تست شده و بدون هیچ گونه مشکل اجرا گردیده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hyperbeard.tsuki را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.