The Secret Order 7: Shadow Breach Full 1.0 - فرقه سری 7 اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 735 2019-03-12 03:45:22

The Secret Order 7: Shadow Breach – بازی ماجراجویی جذاب “فرقه سری 7” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین
The Secret Order 7: Shadow Breach یک بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Artifex Mundi برای اندروید است که به صورت رایگان و با امکان خرید درون بازی برای دستگاه های اندرویدی در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین نسخه خریداری شده اش را حضور شما دنبال کنندگان این سبک بازیها داریم. اسرار تیره ای درون دنیا نهفته است که تمایل آزار دهنده ای به ورود به روشنایی و آسیب به آن را دارد و به دنبال فرار از فراموش شدن است. اما همچنین ماموری بسیار با تجربه به نام سارا وجود دارد که از تمام توانایی خود استفاده می کند تا با آنها مواجه شود. در یکی از بزرگترین ماجراجویی ها به سارا کمک کنید تا با پیدا کردن اسرار مربوط به قبیله اژدها در سبب مقابله با اهریمن هایی که قصد نابودی دنیا را دارند برآید تا بار دیگر آرامش و نظم به دنیا بازگردد. اگر از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و به این بازی علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و نظر خود را در مورد آن با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.
 
The Secret Order 7 Shadow Breach Full
 
بازی The Secret Order 7: Shadow Breach تاکنون بیشتر از 1,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود و خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را نیز کسب نماید. در ماجراجویی خود به 34 مکان چشمگیر که به وسیله دست طراحی شده اند بروید و با حل 42 پازل جذاب و مختلف برای جمع آوری اثار باستانی قدرتمند به سارا کمک کنید تا یک داستان باستانی از عشق، فداکاری و وقف واقعی را کشف کند. همچنین محتوای پنهانی اضافی نیز در بازی وجود خواهد داشت تا بعد از اتمام بازی به پیدا کردن آنها مشغول شوید. شما قادرید تا ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی مشغول شوید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده ha به همراه دیتای آن از سرور های قدرتمند اندروید اقدام نمایید.
تغییرات نسخه v1.0:
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.thesecretorder7.gp.free را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.