Ship Sim 2019 2.1.1 - بازی شبیه سازی کشتیرانی 2019 اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 4669 2020-05-05 02:45:13

Ship Sim 2019 v2.1.1 + Mod – بازی بازی شبیه سازی کشتیرانی 2019 اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Ship Sim 2019 از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای شبیه ساز کشتیرانی از استودیوی مطرح و نام آشنای Ovidiu Pop برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی تان قرار دارد. با نصب Ship Sim 2019 برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی شبیه سازی جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی سرگرم کننده ای را تجربه کنید که در آن قادرید در نقش کاپیتان، با کشتی نفتکش چهارصد متری، یک کشتی باری غول پیکر یا یک کشتی لوکس و تفریحی به دریانوردی در دریای مدیترانه بپردازید! محیط بازی Ship Sim 2019 باز و وسیع است و متناسب به این که کدام کشتی را انتخاب می کنید، ماموریت های متفاوتی نیز خواهید داشت که برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان می کند! اگر کشتی تفریحی را برگزینید، می بایست هزاران توریست را از شهری به شهر دیگر جابجا کنید، اگر کشتی باری را انتخاب کنید، کارتان انتقال انواع و اقسام بارها از بندری به بندر دیگر خواهد بود و اگر کشتی نفت کش را انتخاب کنید، کارتان انتقال نفت بین بنادر مختلف خواهد بود ؛ جالب است نه؟! در هر حال هر کشتی که انتخاب کنید به ازای ماموریت هایی که با آن کشتی انجام می دهید، مقداری پول به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد که با ان می توانید به ارتقا کشتی ها بپردازید و کارهای دیگری را انجام دهید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای شبیه سازی هستید بدون شک Ship Sim 2019 با گیم پلی درگیر کننده، گرافیک اچ دی و ساخت خوب نظرتان را جلب میکند.

 

Ship Sim 2019

 

بازی Ship Sim 2019 تا به این لحظه صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی های بازی Ship Sim 2019 می توان به مواردی چون انتخاب از میان سه نوع کشتی مختلف، دریانوردی در دریاهای مدیترانه، شرایط مختلف آب و هوایی، کنترلرهای مختلف برای انتخاب، امکان سفارشی سازی کشتی ها، گرافیک اچ دی و صداگذاری فوق العاده اش اشاره کرد. شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید.

تغییرات نسخه ی v2.1.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ovilex.shipsim2019 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل