Alien: Blackout 2.0 - بازی ماجراجویی خاص "بیگانه: خاموشی" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1323 2019-03-22 01:45:11

Alien: Blackout یک بازی ماجراجویی جدید، فوق العاده زیبا و خاص از استودیوی بازیسازی معروف D3 Go! برای دستگاه های اندروید است که ساعت پیش شاهد عرضه شدن آن در گوگل پلی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای Adventure معرفی کنیم! داستان Alien: Blackout از این قرار است که، تحقیقات در ایستگاه فضایی Mendel آن طور که باید پیش برود، پیش نمی رود و با فرار یک زنومورف (موجودات معروف سری بیگانه) قتل و عام بزرگی به راه می افتد ؛ در این میان تنها Amanda Ripley با رفتن به دریچه های هوا می تواند جان سالم به‌ در ببرد! بازی Alien: Blackout دقیقا زمانی شروع می شود که دو گروه از محققین به ایستگاه فضایی می آیند ؛ Amanda به کمک هک سیستم های الکترونیکی ایستگاه فضایی، با آن ها ارتباط برقرار می کند و اکنون می بایست به یکدیگر کمک کنند تا طعمه زنومورف نشوند! Amanda با تبلتش قادر است دوربین های مختلف را چک کند، درهای ایستگاه را باز و بسته نگه دارد و وضعیت محیط را توضیح بدهد! محققین نیز می توانند وسیله های مورد نیاز را برای فرار از ایستگاه بدست آورند ؛ در این میان دو چالش وجود دارد؛ یکی اینکه تعامل با درها دارای محدودیت است و نمی توانید هر بار که خواستید درها را بسته یا باز کنید ؛ از طرفی گاهی اوقات خود Amanda نیز مورد حمله بیگانه قرار می گیرد و اگر دریچه را زود نبندید، مجبورید از اول استارت مرحله را بزنید! بازی Alien: Blackout دو گیم پلی ماجراجویی و استراتژی را در هم آمیخته است تا تجربه ای متفاوت را برای شما رقم بزند، آن را تست بکنید و پس از تجربه اش بگویید ارزش دانلود را دارد یا خیر؟!
 
Alien: Blackout
 
بازی Alien: Blackout با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه +10.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. اگر از علاقه مندان و عاشقان بازیهای ماجراجویی و ترسناک اید، بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند ؛ شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئوییاز گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود نسخه خریداری شده و کامل اش از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید.
تغییرات نسخه ی v2.0 :
* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.D3Go.mendel را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.