Kingmaker: Rise to the Throne Full 2.2 - بازی ماجراجویی اندروید!


بازی اندروید, پازل و فکری, 868 2019-01-24 03:45:08

Kingmaker: Rise to the Throne Full یک بازی زیبا و مهیج در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Artifex Mundi برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین آپدیت اش را حضور شما طرفداران این سبک بازیها داریم. سالها پیش پسر پادشاه عاشق یک دختر فقیر می شود و بدون رضایت پدرش با او ازدواج می کند. پادشاه پسرش را به جنگ فرستاده و در غیاب او، همسرش را به مکان دوری می فرستد تا از شر دختر خلاص شود. برنامه های پادشاه زمانی بهم می خورد که پسرش در جنگ کشته شده و عروسش موقع زایمان از دنیا می رود. اطرافیان پادشاه از ناراحتی او سوء استفاده می کنند و او را به قتل می رسانند که در این میان دو شوالیه سلطنتی با نام های ادموند و رندال به کشتن پادشاه متهم می شوند و تحت تعقیب گارد پادشاهی قرار می گیرند. این دو برادر که به توطئه ی اطرافیان پادشاه پی برده اند به مکان های مختلف پادشاهی می روند تا با پیدا کردن اسرار قتل پادشاه، عاملان اصلی قتل او را به مردم نشان داده و نام خانواده خود را بازگردانند. اگر شما از طرفداران بازی های رمزآلود و ماجراجویی هستید این بازی را امتحان کرده و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
 
Kingmaker: Rise to the Throne Full
 
بازی Kingmaker: Rise to the Throne تاکنون بیشتر از 10,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا نصب شده و توانسته امتیاز خوب 4.2 از 5.0 را نیز کسب نماید. این بازی دارای صداها و موزیک پس زمینه عالی و گرافیک فوق العاده ای می باشد که به همراه انیمیشن های بسیار زیبای خود شما را قطعا تحت تاثیر قرار خواهد داد. شما باید در این بازی با توجه به نیاز خود برای رفتن به مکان های مختلف و انجام کارای گوناگون به پیدا کردن اشیاء مرتبط با کار خود بپردازید و پازل های نهفته شده در این بازی را حل کنید تا به نتیجه اصلی برسید. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل بازی به همراه دیتای آن از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید. در آخر بهتر است این موضوع ذکر شود که، بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ گونه مشکلی اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه v2.2 :
* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.kingmaker1.gp.free را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.