Driving School Classics 2.2.0 - بازی آموزشگاه رانندگی اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 3101 2021-04-29 23:30:18

Driving School Classics v2.2.0 + Mod – بازی شبیه ساز آموزشگاه رانندگی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول و اکس پی نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Driving School Classics یک بازی رسینگ – شبیه ساز رانندگی فوق العاده زیبا و پرطرفدار از استودیوی مطرح Ovidiu Pop برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش به همراه مود با پول و اکس پی نامحدود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب Driving School Classics برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی رانندگی جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن قادرید با انواع و اقسام ماشین ها، اتوبوس ها و حتی کامیون رانندگی کنید! امتحان رانندگی شما در مناطق مختلف شهری، کوهستانی و حتی صحرایی صورت می پذیرد و می توانید ماشین را در حالت دنده اتوماتیک و یا دستی قرار دهید و از رانندگی با آن لذت ببرید! امکان رانندگی با استفاده از دکمه های کنترلی یا متمایل کردن گوشی یا تبلت تان به طرفین نیز وجود دارد که امکان استفاده از ان ها به شما بستگی دارد! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز رانندگی هستید بدون شک Driving School Classics با شامل بودن +80 مرحله خاص نظرتان را جلب میکند.

 

Driving School Classics

 

بازی Driving School Classics تا به این لحظه +500.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید. در آخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که، Driving School Classics نیز همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Ticket to Ride :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.ovilex.drivingschoolclassics را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید .

– بازی را اجرا نمایید.