دانلود Thickety Creek 1.0.8 - بازی ماجراجویی فوق العاده نهر جنگل اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 864 2019-01-18 03:45:21

Thickety Creek یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده با طراحی و ساخت عالی از استودیوی Fire Maple Games, LLC برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه خریداری شده و کامل اش را حضور شما دوستداران بازیهای Adventure معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجد تان بیاوریم! همه افراد دارند از دزدهای بانک و ثروت مخفی شده در این جنگل ممنوعه صحبت میکنند، چه چیزی پشت دروازه های Thickety Creek مخفی شده است و چه کسی خواهد توانست ان را کشف کند؟! شما به عنوان یک بازیکن ماجراجویی جدیدتان را در یک جنگل ممنوعه با نهری بزرگ آغاز می کنید و تمام تلاش تان را به کار می گیرید تا به حقایق مهمی پی ببرید و به گنجینه دست یابید! طیف گسترده ای از معماها و پازل های مختلف در مسیر ماجراجویی تان وجود دارد که باید ان ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک Thickety Creek با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.
 
Thickety Creek
 
بازی Thickety Creek تا به این لحظه +1000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود نسخه کامل و خریداری شده اش از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید. در آخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که، Thickety Creek همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه v1.0.8 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.firemaplegames.Thickety_Creek را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید .
– بازی را اجرا نمایید.