Puppet Soccer 2014 3.1.7 - بازی فوتبال عروسکی 2014 اندروید + مود


بازی اندروید, کودکانه, 17044 2021-07-24 02:30:12

Puppet Soccer 2014 – Big Head Football v3.1.7 + Mod – بازی ورزشی فوق العاده “فوتبال عروسکی 2014 – فوتبال سر بزرگ” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) + مگامود (منوی تقلب + حمله نکردن رقیب به شما) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Puppet Soccer 2014 – Big Head Football یک بازی فوتبالی زیبا در سبک بازی های ورزشی از استودیوی بازیسازی NOXGAMES برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین نسخه اش را حضور شما طرفداران این سبک محبوب داریم. در این بازی تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به عنوان یک بازیکن بزرگ در دنیای فوتبال به مسابقه با حریفان خود می پردازید تا به سطح های بالاتر دست یابید. حمله و دفاع کنید و در صورت نیاز برای زدن ضربه سر به هوا بپرید تا به حریف خود گل زده و در عین حال از دروازه خود دفاع کنید و برنده شوید. با هر پیروزی شما از نردبان جام جهانی 2019 بالا رفته و به آن نزدیک می شوید تا با تلاش خود عنوان قهرمانی جهان را کسب نمایید. با داشتن بیش از 32 کشور و 90 بازیکن معروف، این بازی نحوه مدیریت و بازی شما را به چالش خواهد کشید تا سطح خود را بررسی کرده و آن را ارتقاء دهید. اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی هستید بازی Puppet Soccer 2014 – Big Head Football را تست کرده و به ما بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد؟!

 

Puppet Soccer 2014 - Big Head Football

 

بازی Puppet Soccer 2014 – Big Head Football تاکنون بیشتر از 10,000,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا نصب و به یکی از پر طرفدار ترین بازی های اندرویدی تبدیل شده است. همچنین بیش از 360 هزار نفر به طور میانگین به این بازی امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز داده اند. این بازی دارای ویژگی های جذاب دیگری نیز می باشد که از میان آنها می توان به دریافت حالت های مختلف برای اثر گذاشتن بر روی حریف، اضافه شدن سرعت به آن، قابلیت تبدیل نمایشگر به دو صفحه برای بازی به صورت دونفره و فیزیک واقعی شوت کردن و حرکت اشاره کرد. شما قادرید تا ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه معمولی و مود بازی به صورت رایگان از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل