Sea Game: Mega Carrier 1.9.65 - بازی استراتژیک "جنگ دریا" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1835 2021-05-19 19:30:14

Sea Game: Mega Carrier – جنگ دریا یک بازی استراتژیک محبوب و دوست داشتنی از استودیوی بازیسازی tap4fun برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. در بازی Sea Game سر و کارتان با ناخداهای شجاع و قدرتمند خواهد بود ؛ به پهنه نیلگون اقیانوس ها خوش آمدید! اکنون زمان آن رسیده است که ناوگان کشتی های جنگی خود را آماده نبردی نابرابر کنید، جزایر را یکی پس از دیگری فتح کنید و البته با قوی ترین ناخداها متحد شوید! پهنه دریاها و اقیانوس ها را بشکافید و تبدیل به بزرگترین ناخدایی شوید که تا به حال جهان به خود دیده است! داستان کلی بازی Sea Game به سال 2050 مربوط می شود ؛ سالی که در آن تمام کره زمین را آب فرا گرفته و از تمام خشکی های زمین تنها جزایری در اینجا و آنجا به جای مانده است. از آنجا که دیگر هیچ قاره یا کشوری باقی نمانده است، آن تعداد از مردم که از این بحران جان سالم به در برده اند به جزایر مختلفی که در سرتاسر زمین به جای مانده است پناه برده اند ؛ اکنون آب همه جا را فرا گرفته و منابع هم بسیار محدود و دست نیافتنی شده اند. مردم جزایر مختلف با یکدیگر همکاری می کنند تا بتوانند منابع بیشتری بدست آورند و در برابر حمله جزایر دیگر از خود دفاع کنند! به زودی نبردی بزرگ برای دستیابی به منابعی که باقی مانده اند در خواهد گرفت! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای استراتژیک و نبرد دریایی هستید بدون شک Sea Game نظرتان را جلب میکند.

 

Sea Game: Mega Carrier

 

بازی Sea Game تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند. شما می توانید قبل از دانلود بازی ابتدا تصاویری از محیط اش را ببینید و در نهایت اگر دوست داشتید با یک کلیک و به صورت مستقیم ان را از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.

توجه : بازی اینترنتی و آنلاین است + هک نمیشود و مود ندارد .

تغییرات نسخه ی V1.9.65 :

* برای این نسخه از بازی تغییراتی ذکر نشده.

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.tap4fun.seagame.gplay را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.