Quantum Revenge 1.7.1 - بازی اکشن متفاوت "انتقام کوانتوم" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1029 2019-12-28 03:45:17

Quantum Revenge v1.7.1 + Mod – بازی اکشن متفاوت “انتقام کوانتوم” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل
Quantum Revenge – Mecha Robot Space Shooter یک بازی اکشن – ماجراجویی فوق العاده زیبا و متفاوت از Realtech VR برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده است و پیش روی شماست! داستان کلی بازی Quantum Revenge – Mecha Robot Space Shooter به سال 70 از تقویم کهکشانی بر می گردد، سالی که انسان ها زمین را با هدف استعمار منظومه شمسی جدید، مانند منظومه شمسی چهاردهم ترک می کنند! چند سال پس از آن، نیروهای Rokuseya با تهاجم به منظومه شمسی ما، قصد از بین بردن کل سیاره ها و موجودات زنده را دارند، اما Tetsuji، Shin و Katashi خلبانان زبده و آخرین خط دفاعی برای نجات زمین در این بهبوهه خواهند بود! حالا شما باید از سیاره خود در مقابل بیگانگان محافظت کنید! طیف گسترده ای از سلاح های مختلف در دسترس شماست که قادرید با کمک ان ها دشمنان را از بین ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای فضایی هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند!
 
Quantum Revenge - Mecha Robot Space Shooter
 
بازی Quantum Revenge – Mecha Robot Space Shooter تا به امروز +500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و هم اکنون جدیدترین نسخه اش پیش روی شماست! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون مبارزه با تعداد زیادی از دشمنان در فضای مسحور کننده سه بعدی با افکت های جذاب، ده ها ماموریت منحصر به فرد، ارتقای زره پوش خود با ماژول های مختلف مانند سپر، چندین حالت کنترل مختلف با امکان انتخاب توسط بازیکن و ساخت فوق العاده اش اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید!
تغییرات نسخه ی v1.7.1 :
* رفع باگ ها + بهینه سازی های مختلف.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.realtechvr.qrevenge را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید .
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل