Beach Buggy Racing 2 2022.08.09 - بازی رسینگ مسابقات ساحل 2


بازی اندروید, مسابقه ای, 2747 2022-08-19 01:45:10

Beach Buggy Racing 2 نسخه دوم از بازی محبوب و پردانلود مسابقات ساحل از استودیوی بازیسازی Vector Unit برای دستگاه ها اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای رسینگ را به وجد بیاوریم! اگر از طرفداران نسخه اول بازی Beach Buggy Racing بوده اید، پس نسخه دوم نیز مخصوص شما طراحی و ساخته شده است ؛ آن را برروی تبلت و یا گوشی تان نصب کنید و سپس قدم در مسابقات ساحل بگذارید و با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین رقابت کنید! به قسمت دوم بازی یعنی Beach Buggy Racing2 ؛  مکان های جدیدی مثل اهرام مصر، قلعه اژدهایان، کشتی دزدان دریایی و حتی آزمایشگاه های موجودات فضایی نیز اضافه شده است که تنوع را دو چندان کرده است! علاوه بر این از آیتم های کمکی جدیدی نیز قادرید استفاده کرده و راننده های جدیدی را نیز انتخاب کنید ؛ قفل ماشین های جدیدی را باز کرده و آن ها را به گاراژتان اضافه کنید! از ویژگی های کلی بازی Beach Buggy Racing 2 می توان به مواردی چون موجود بودن بیش از 45 آیتم مختلف مثل رعد زنجیره ای، تایر کلوچه ای، عصاره تقویتی و زنبورهای قاتل ؛ موجود بودن بیش از 40 ماشین خاص با امکان سفاشی سازی ان ها ؛ طیف گسترده ای از حالت مختلف مثل مسابقه رد تایرگذاری روزانه، مسابقه تک به تک، تورنومنت های هفتگی و مسابقات معمولی اشاره کرد!

 

Beach-Buggy-Racing-2

 

بازی Beach Buggy Racing 2 در مدت زمان کم صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را کسب کند. شما قادر هستید ابتدا عکس هایی از محیط بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل با یک کلیک اقدام به دانلود آن بکنید. در اخر اینکه، Beach Buggy Racing 2 نیز همانند دیگر بازیهای موجود در اندروید توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است!

توجه :

1 – بازی برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد
2 – فرمت فایل نصبی XAPK است – فایل فشرده دانلودی را از حالت فشرده خارج کرده و با برنامه مدیر فایل زد ارشیور روی فایل نصبی XAPK لمس کنید تا نصب گردد!

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل