Parker & Lane: Twisted Minds 1.0.9 - بازی پارکر و لین اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1285 2019-03-21 03:45:14

Parker & Lane: Twisted Minds 1.0.9 + Mod – بازی پازل – فکری و ماجراجویی “پارکر و لین: ذهن پیچیده” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (نشان پلیس بی نهایت + آنلاک تمامی مراحل) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Parker & Lane: Twisted Minds – پارکر و لین یک بازی بسیار جذاب و زیبا در سبک بازی های پازل – فکری و ماجراجویی از GameHouse برای اندروید می باشد که قبلا نسخه ی دیگری از همین بازی با نام Parker & Lane: Criminal Justice را نیز در گوگل پلی منتشر کرده بود. این بازی به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی در گوگل پلی منتشر گردیده است و ما امروز برای اولین بار در ایران قصد داریم آن را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم. در این بازی شما باید به دو کارآگاه کمک کنید تا مهم ترین مسائل جنایی که با آنها روبرو می شوند را حل نمایند. شما به عنوان پارکر باید در دوران بچگی او به دنبال یک قاتل زنجیره ای بگردید و سعی کنید تا قبل از اینکه گذشته اش آینده ی او را نابود کند به این مسائل پایان دهید. این دو کارآگاه سعی دارند تا تمام مسائل جنایی که با آن روبرو می شوند را حل کنند و یکی از بهترین کارآگاهان تازه کار در محل کار خود هستند. با این حال ممکن است مسائلی که به آن برخورد می کنند بسیار بیشتر از حد آنها باشد که به همین دلیل است که ممکن است نیاز به کمک شما داشته باشند تا مسائل را حل کرده و جنایتکاران را دستگیر نمایند. اگر شما هم از طرفداران بازی های فکری و ماجراجویی هستید و به این بازی علاقه پیدا کرده اید، می توانید همین حالا آن را دانلود کرده و به ما بگویید چه امتیازی برای آن مناسب است.
 
Parker & Lane: Twisted Minds
 
بازی Parker & Lane: Twisted Minds تاکنون بیشتر از 5,000 باز توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا نصب شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز کسب نماید. در 60 سطح متفاوت و 30 چالش مختلف به همراه 10 مکان جنایت گوناگون به شناسایی مجرمان و بررسی صحنه های جرم بپردازید و از دستگاه های پیشرفته استفاده کنید تا از طریق اثر انگشت و دی ان ای آنها به کشف حقایق پرونده ها کمک کنید. در داستانی خطرناک شما باید از مهارت های پلیسی خود استفاده کنید تا قبل از اینکه دیر شود جنایتکاران را مجازات کنید. شما قادرید ابتدا به مشاهده تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه معمولی و مود آن از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید.
تغییرات نسخه v1.0.9 :
* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.gamehouse.pl2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.