Fast & Furious Takedown 1.8.01 - بازی سریع و خشن: نابودی اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 2634 2019-10-04 02:45:28

Fast & Furious Takedown v1.8.01 + Mod – بازی رسینگ سریع و خشن اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (نیتروژن نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Fast & Furious Takedown – سریع و خشن: نابودی یک بازی ماشین سواری و رسینگ فوق العاده و پرطرفدار برای تبلت و گوشی های اندروید است که استودیوی Universal Studios Interactive Entertainment LLC آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب Fast & Furious Takedown برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن – رانندگی فوق العاده با گرافیک سه بعدی بسیار زیبایی را تجربه کنید که از روی فیلم معروف سریع و خشمگین ساخته شده است! در این بازی درست مثل فیلم سریع و خشمگین قادرید به هر گروهی که خواستید بپیوندید و از انواع و اقسام ماشین ها در مسابقه ها استفاده کنید! با تمام سرعت برانید، حرکات آکروباتیک انجام دهید، لایی بکشید، سبقت بگیرید، از روی تخته پرش ها بپرید، موانع جاده ای را پشت سر بگذارید و خلاصه هر کاری که لازم است انجام دهید تا حریف تان را به زانو در بیاورید! بیش از 60 ماشین مختلف در بازی وجود دارد، از ماشین های یغور آمریکایی بگیرید تا انواع ماشین های اروپایی ؛ آن ها را یکی پس از دیگری باز کنید و ماشین سواری با ان ها را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید، بدون شک Fast & Furious Takedown نظرتان را جلب میکند.
 
Fast & Furious Takedown
 
بازی Fast & Furious Takedown تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید اقدام به دانلودش بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.8.01 :
* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.nbcuni.usie.fftakedown را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.