دانلود Brigands 1.1.1 - بازی اکشن هیجان آور "یاغی ها" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 895 2018-12-10 08:48:53

Brigands v1.1.1 + Mod – بازی اکشن هیجان آور “یاغی ها” اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 1.99 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 در گوگل پلی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای افلاین

Brigands – یاغی ها یک بازی اکشن – نبرد هوایی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Studio Melusine برای دستگاه ها اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. در بازی Brigands با طیف عظیمی از یاغی ها و راهزنان همراه شوید و با شلیک به سمت دشمنان راه خود را برای رسیدن به هدف تان که ترور آسمان است برسید! همانند دیگر بازیهای نبرد هوایی که در همه ان ها باید با سرعت عمل بالای تان جاخالی دهید و با شلیک های پشت سر هم دشمنان را سرنگون کنید، در Brigands نیز وظیفه شما نابودی دشمنان برای رسیدن به هدف تان است ؛ تنها تفاوتی که اینجا وجود دارد این است که حرکت شما از سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست است که در کمتر بازی نبرد هوایی شاهد ان بوده ایم. نبردهای شما در 3 سرزمین خاص و منحصر به فرد صورت می پذیرد و کنترلرهای لمسی عالی به شما امکان شلیک به سمت دشمنان و کاوش این سرزمین ها را می دهند. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای نبرد هوایی هستید بدون شک Brigands با طراحی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند.
 
Brigands
 
بازی Brigands تا به این لحظه ده ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 5.0 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه نموده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت سایت بکنید.
تغییرات نسخه ی v1.1.1:
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.StudioMelusine.Brigands را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل