My Tamagotchi Forever 7.6.3.5968 - بازی ماجراجویی تاماگوتچی من!


بازی اندروید, کودکانه, 2920 2022-07-16 02:30:09

My Tamagotchi Forever v7.6.3.5968 – بازی ماجراجویی سرگرم کننده “تاماگوتچی من” اندروید
یک عنوان ماجراجویی دوست داشتنی و سرگرم کننده برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

My Tamagotchi Forever – تاماگوتچی من یک بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی BANDAI NAMCO برای اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین آپدیت اش را حضور شما دنبال کنندگان این سبک بازی داریم. در این بازی کاراکتر مورد علاقه خود را پرورش دهید و ماجراجویی های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. کاراکتر شما نیاز به مراقبت های روزانه مانند غذا دادن، شستشو و ایجاد سرگرمی و کارهای متنوع دارد و سپس شما می توانید به شهر بروید تا با دیگر دوستان خود ملاقات کنید، اما فراموش نکنید که حتما کاراکتر خود را به رختخواب ببرید. در مکان های مختلف شهر به گردش بپردازید و به جمع آوری جوایز و پیدا کردن اشیاء مختلف مشغول شوید تا پاداش های فراوانی دریافت کنید. شما همچنین امکان شخصی سازی آیتم های دلخواه خود را خواهید داشت تا آنها را در جای مناسب خود قرار دهید و از چیدمان محیط طبق سلیقه ی خود لذت ببرید. اگر شما هم از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و به بازی My Tamagotchi Forever علاقه مند شده اید می توانید آن را دانلود کرده و پس از تجربه اش نظرتان را در مورد آن به ما بگویید.

 

My Tamagotchi Forever

 

بازی My Tamagotchi Forever تاکنون بیشتر از 1,000,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را بدست آورد. در این بازی شما امکان انجام بازی های کوچک را نیز خواهید داشت و می توانید با دوستانتان نیز به بازی بپردازید. همچنین می توانید کاراکتر های خود را با یکدیگر ترکیب کنید تا شخصیت جدیدی بدست آورید اما هرگز نخواهید فهمید که ممکن است شخصیت شما به چه چیزی تبدیل شود. لحظات خاص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، با انجام بازی های کوچک سکه بدست آورید و غذا های خوشمزه، لباس های زیبا و آیتم های رنگارنگ متعددی را برای خود آزاد کنید. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه جدید آن به صورت رایگان از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید.

توجه : در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی eu.bandainamcoent.mytamagotchiforever را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل