Danger Close - Online FPS 2019.45.5 - بازی "تهدید نزدیک" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1610 2019-11-09 20:30:26

Danger Close – Online FPS v2019.45.5 + Mod – بازی اکشن فوق فوق العاده “تهدید نزدیک” اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (فشنگ بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Danger Close – Online FPS – تهدید نزدیک بازی جدید، زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Fourpointfive Interactive برای اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین آپدیت اش اش به همراه مود با فشنگ نامحدود را حضور شما دنبال کنندگان این سبک بازی داریم. اگر به دنبال یک بازی تاکتیکی آنلاین می گردید تا با صحنه های اکشن و شلیک سرگرم شوید پس این بازی مناسب شماست! سازندگان این بازی مدت زمان بسیار زیادی مشغول به کار بوده اند تا نقشه ای طراحی کنند که در آن کاربران سراسر دنیا به صورت گروهی و یا تکی از بین ده ها اسلحه و بمب و نارنجک های مختلف انتخاب کنند و به مبارزه مشغول شوند. در این بازی اول شخص در نقشه ای بسیار عالی دشمنان خود را پیدا کرده و آنها را یکی پس از دیگری از پای در آورید. کنترل حرکت این بازی در پایین سمت چپ و کنترل شلیک و دیگر امکانات در پایین سمت راست صفحه نمایشگر قرار دارند تا مانند بسیاری از بازی معروف دیگر به راحت ترین حالت ممکن به بازی بپردازید. اگر شما هم از طرفداران بازی های اکشن هستید و به بازی Danger Close علاقه مند شده اید می توانید همین حالا ان را دانلود کرده و نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.
 
Danger Close - Online FPS
 
بازی Danger Close تاکنون بیشتر از 10,000 باز توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا نصب شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را نیز کسب نماید. برای راحتی هرچه بیشتر شما در این بازی قابلیت تغییر حساسیت حرکت نمایشگر، امکان شلیک خودکار و بسیاری دیگر از امکانات فوق العاده فراهم شده است. تاکنون 8 نقشه متفاوت برای بازی ساخته شده است که تعداد آن با آپدیت ها رو به افزایش است. همچنین علاوه بر حالت گروهی و تکی بزودی حالت مبارزه سلطنتی نیز به بازی افزوده خواهد شد. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه معمولی و مود آن به همراه دیتای آن به صورت رایگان از سرور های پرسرعت اندروید اقدام نمایید.
تغییرات نسخه v2019.45.5 :
* اضافه شدن تابلوی 30 نفر برتر
* اضافه شدن پشتیبانی از رزولوشن پویا (نسخه بتا)
* اضافه شدن نمایش میزان سلامتی برای قاتل شما
* بهبود امنیت بازی
* بهبود عملکرد برای دستگاه های با DPI بالا
* بهبود گزارش خودکار بازی
* بهبود عملکرد Netcode بازی
* رفع مشکل تلپورت در بازی
* رفع مشکلات چندگانه با کنترل های بازی
* رفع مشکل افزایش زمان بارگذاری
* رفع مشکل نشان ندادن اسامی در زمان کشتن
* رفع مشکل نشان دادن سلاح بر روی دوربین
* رفع مشکل نشان ندادن رتبه بندی
* رفع مشکل تصادف در بازار سیاه
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی se.fourpointfive.dangerclose را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل