دانلود F1 Mobile Racing 2022 4.2.26 - بازی مسابقات فرمول 1 اندروید


بازی اندروید, مسابقه ای, 4537 2022-08-15 01:45:14

F1 Mobile Racing 2022 v4.2.26 – بازی مسابقات فرمول وان موبایل اندروید
یک بازی ریسینگ محبوب و دوست داشتنی تقدیم شما
تست شده با اجرای بدون مشکل

F1 Mobile Racing 2022 یکی از بهترین، زیباترین و خوش ساخت ترین بازیهای اتومبیلرانی و ماشین سواری با موضوع مسابقات فرمول 1 برای اندروید است که استودیوی بازیسازی Codemasters Software Company Ltd آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده است و تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت جدیدترین نسخه اش را حضور شما دوستداران بازیهای فرمول وان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجد تان بیاوریم. بازی F1 Mobile Racing با یک گرافیک خیره کننده و ساخت کم نظیر آمده است تا تجربه بهترین بازی مسابقات فرمول 1 را در دستگاه تان به ارمغان بیاورد. بر ماشین مسابقه ای تان سوار شوید و با کنترلرهای لمسی نسبتا خوب وارد جاده شوید و نهایت لذت را تجربه کنید. بازی F1 Mobile Racing به صورت لایسنس شده عرضه شده است و شامل 10 تیم و 20 راننده‌ فعال فصل اخیر مسابقات فرمول یک مانند سباستین وتل و لوییس همیلتون که از قهرمانان و نام آشنایان این ورزش به حساب می آیند، می باشد که تاثیری انکار نشدنی در جذابیت و هیجان بازی دارد! از پایین ترین سطح ممکن شروع کنید تا سطح قهرمانان و رانندگان درجه یک این ورزش پیشرفت کنید! چندین حالت مختلف در بازی گنجانده شده است که می توانید از میان ان ها یکی را انتخاب کنید و برای روزها به گوشی میخکوب شوید.

 

F1 Mobile Racing

 

بازی F1 Mobile Racing تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و بر اساس صدها رای توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند که در آپدیت های بعدی با حل مشکلات و باگ ها مطمئنا این امتیاز بهبود خواهد یافت. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود جدیدترین نسخه بازی از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید.

توجه :

1 – بازی فقط روی گوشی های با پردازنده 64 بیتی نصب می گردد
2 – نسخه های جدید هک نمیشود – در صورت هک شدن حتما مود به جعبه دانلود اضافه می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.codemasters.F1Mobile را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل