دانلود Storm Boy 1.1.0 b10100001 - بازی ماجراجویی خاص "پسر طوفان" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1074 2019-03-05 03:45:27

Storm Boy v1.1.0 – بازی ماجراجویی زیبای ” پسر طوفان” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
Storm Boy – پسر طوفان یک بازی جدید، زیبا و خاص در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Blowfish Studios Ltd برای اندروید می باشد که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین نسخه کامل و خریداری شده اش را حضور شما دنبال کنندگان سبک ماجراجویی داریم. این بازی بر اساس یک کتاب در تاریخ 1964 به همین نام ساخته شده است که در آن یک کودک در سواحل استرالیا در دهانه یک رود زندگی می کند، جایی که با رفیق خود که از مرگ جان سالم به در برده است آشنا می شود و رابطه دوستانه ای بین آنها شکل می گیرد. شما در لحظات کلیدی امکان کنترل هر دو شخصیت پسر طوفان و پرنده را خواهید داشت تا در کنار تجربه ای هیجان انگیز و متفاوت بتوانید به اهداف خود در بازی برسید. اگر شما هم از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و به بازی Storm Boy علاقه مند شده اید می توانید با دانلود و تجربه آن، تجربه خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.
 
Storm Boy
 
بازی Storm Boy مدت زمان کمی است که منتشر شده و تاکنون فروش زیادی نداشته است که شما می توانید با دانلود آن از اولین نفراتی در دنیا باشید که این بازی فوق العاده را تجربه کرده اند. در این بازی دوستی خود را با حیوان خانگی خود تقویت کنید و از فعالیت های گسترده خود در ساحل و بازی های کوچک مانند نقاشی روی شن و ماسه، قایقرانی، شکار خروس، گشت و گذار و غذا دادن به پلیکان خود لذت ببرید. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده اش به صورت رایگان از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید. این بازی همانند دیگر بازی های موجود در سایت تست شده و بدون هیچ گونه مشکلی اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه v1.1.0 :
* اضافه شدن ترجمه های جدید + رفع باگ های بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.blowfishstudios.stormboy را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل