دانلود I Want To Live 1.0 - بازی اکشن و بقا "میخواهم زنده بمانم" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 878 2018-11-26 20:31:03

I Want To Live 1.0 – بازی اکشن و بقای هیجان انگیز “می خواهم زنده بمانم” اندروید  همراه دیتا
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

I Want To live – می خواهم زنده بمانم یک بازی جذاب و زیبا در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی DJCAT برای اندروید می باشد که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی اولین نسخه کامل و خریداری شده اش را حضور شما دنبال کنندگان این سبک داریم. داستان بازی از این قرار است که یک اپیدمی عفونی شهر را فرا گرفته است و تنها راه حل دولت این است که همه چیز و همه کس را پاک کند. ویروس می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد و ارتش می خواهد تا تمام شهروندان را از بین ببرد. در این زمان تنها گزینه شما برای زنده ماندن، جنگیدن با آنهاست؛ اما این کار آسان نخواهد بود، زیرا شما نیاز به مهارت های مختلفی خواهید داشت تا بتوانید به وسایلی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید و راه خود را از بین این شهر پر خطر پیدا کنید. انواع مختلف سلاح های گرم در اختیار شما خواهند بود تا به وسیله مهمات نامحدود، هر چیزی را از سر راه خود بردارید. هوش مصنوعی پیشرفته به شما برای نشانه گذاری و دیدن هدف هایی که در اطراف شما هستند کمک خواهد کرد زیرا هر شکارچی با یک هشدار مجهز شده است. ارتش قبل از شما به بیماری شلیک می کند که می توانید از این قضیه به نفع خود استفاده کنید. اگر شما هم از طرفداران بازی های اکشن و بقا هستید و به بازی I Want To Live علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و نظرتان را در مورد آن به ما بگویید.
 
I Want To Live
 
بازی I Want To Live مدت زمانی کمی است که منتشر شده و تاکنون فروش زیادی نداشته و امتیازی به آن تعلق نگرفته است که شما با دانلود آن می توانید از اولین افرادی در دنیا باشید که این بازی را تجربه می کنند. در این بازی شما قادرید از سایه ی ساختمان ها و داخل گورستان استفاده کنید تا بتوانید خود را مخفی کرده و احساس امنیت بیشتری بکنید. همچنین قابلیت این را نیز خواهید داشت با کمک اشیاء مختلف خود را بهتر بپوشانید و صدای کمتری تولید کنید تا زامبی های کمتری متوجه شما شوند. زامبی ها یک ذهنیت خاص دارند که به سربازان که تقلای بیشتری برای زنده ماندن می کنند بیشتر جذب می شوند. شما قادرید ابتدا تصاویر بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل بازی به همراه دیتای آن به صورت رایگان از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید. همانطور که ذکر شده، این بازی نیز تست شده و بدون هیچ گونه مشکل اجرا گردیده است.
 تغییرات نسخه v1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.DJCat.IWantToLive را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.