دانلود Ti: Tramp Bike 0.3.3 - بازی شبیه سازی خاص دوچرخه اندروید + مود


بازی اندروید, ورزشی, 1271 2019-01-31 20:36:43

Ti: Tramp Bike 0.3.3 + Mod – بازی شبیه سازی هیجان انگیز “دوچرخه جاده ای” اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بینهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Ti: Tramp Bike – دوچرخه جاده ای یک بازی جدید، زیبا و منحصر بفرد در سبک بازی های شبیه سازی از استودیوی Ti Global Corporation Pty Ltd برای اندروید می باشد که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی آخرین نسخه اش را به همراه مود حضور شما دنبال کنندگان بازی های سبک شبیه سازی داریم. در این بازی شما شاهد نسل بعدی دوچرخه های BMX و اسکوتر ها خواهید بود که با داشتن فیزیک فوق العاده واقع بینانه شما را جذب خواهند کرد. با انجام این بازی سعی در گرفتن بیشترین امتیازها کنید تا قادر به آزاد کردن حرکات بیشتر و شخصیت های جدید باشید. همچنین شما قابلیت این را خواهید داشت تا سبک متفاوت خود را از 360 درجه کامل مشاهده کنید. با انتخاب رنگ مورد علاقه خود و گرفتن امتیازات بیشتر، رنگ های سفارشی بیشتری را برای اسکوتر خود آزاد کنید تا هر قسمت از وسیله خود را به دلخواهتان رنگ آمیزی کنید. برای شخصی سازی کاراکتر خود نیز امکان این را دارید تا از بین طیف وسیعی از رنگ ها و لباس ها آنچه را که مد نظرتان است انتخاب کنید. پس اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید و به بازی Ti: Tramp Bike علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و نظرتان را در مورد آن به ما بگویید.
 
Ti: Tramp Bike
 
بازی Ti: Tramp Bike به تازگی منتشر شده است و فروشی زیادی نداشته است که هم اکنون نسخه خریداری شده اش برای اولین بار در ابران برای دانلود عرضه شده و با تجربه ان از اولین کاربران جهان خواهید بود که ان را بازی کرده اید. این بازی دارای 32 ترفند جذاب و هیجان انگیز می باشد که به 4 دسته مختلف تقسیم شده اند و با گرفتن امتیاز قادر خواهید بود به آنها دسترسی پیدا کنید. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه معمولی و مود این بازی به همراه دیتا به صورت رایگان از سرور های پرسرعت اندروید اقدام نمایید. همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، این بازی نیز تست شده و بدون هیچ گونه مشکل اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه v0.3.3 :
* بهبود بازی و رفع باگ های کوچک
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.tiglobal.titrampbike را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل