دانلود True Fea 2 Full 2.0.8 - بازی ماجراجویی ترسناک "ترس واقعی 2" اندروید!


بازی اندروید, ماجراجویی, 1751 2022-02-21 22:30:09

True Fear: Forsaken Souls 2 Full v2.0.8 – بازی ماجراجویی فوق العاده اندروید
نسخه کامل و پرداخت شده بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه

True Fear: Forsaken Souls Part 2 Full نسخه دوم از بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا از The Digital Lounge برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم نسخه کامل و پرداخت شده اش را حضورتان معرفی کنیم و شما علاقه مندان به بازیهای ماجرایی را به وجد بیاوریم. نسخه اول بازی را اینگونه معرفی کرده بودیم، در نقش هالی استونوموس در خیابانی در حال قدم زدن هستید که خانه ای قدیمی با شمع هایی پشت پنجره اش نظر شما را به خودش جلب می کند ؛ کمی جلوتر می روید و متوجه میشوید، ظاهرا سالهاست کسی در این خانه نبوده و آهن های خانه شروع به زنگ زدن کرده اند ؛ اما شمع ها نشان از این دارند کسی در خانه منتظر شماست! هم اکنون شما وارد خانه ی اسرار آمیز شوید ؛ معماهای این خانه ی مرموز را حل کنید ؛ اتاق ها و سالن های مختلف را جست و جو کنید و با صحنه های ترسناک روبرو شوید! بر ترس خود در خانه غلبه کنید و به دنبال کشف اسرار گذشته در خانه باشید و اشیا گمشده را پیدا کنید! در خط داستانی بازی True Fear: Forsaken Souls I Full به دنبال گذشته اسرار آمیز خواهرتان در خانه باشید! حالا نوبت به معرفی نسخه 2 بازی رسیده است ؛ در نسخه اول هالی استونوموس به حقایقی پی می برد و حالا در نسخه دو خطری واقعی جانش را تهدید میکند و کل داستان نسخه دو بازی ادامه داستان نسخه اول است و موضوعش را نیز ذکر کردیم.

 

True-Fear-Forsaken-Souls-Part-2-Full

 

بازی True Fear: Forsaken Souls Part 2 Full تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویرو ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک ان را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v2.0.8 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.Goblinz.TrueFear2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.