Mayhem Combat - Fighting Game 1.5.6 - مبارزه و هرج و مرج + مود


بازی اندروید, اکشن, 923 2019-07-03 02:30:22

Mayhem Combat v1.5.6 + Mod – بازی اکشن “مبارزه و هرج و مرج” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Mayhem Combat – Fighting Game یک بازی اکشن فوق العاده زیبا، محبوب و سرگرم کننده با طراحی عالی از Vivid Games S.A برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب Mayhem Combat – Fighting Game برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا و گیم پلی شبیه به بازی های اکشن قدیمی را تجربه کنید ؛ وقت آن است که مهارت های رزمی خود را نشان دهید ؛ چه با سلاح و چه بدون سلاح ثابت کنید که از پس هر چالشی بر می آیید! طیف گسترده ای از سلاح های مختلف برای آتش زدن، منجمد کردن و شوک الکتریکی دادن به دشمنان وجود دارد، با سرعت عمل بالا و البته استراتژی خاص تان جلوی همه ان ها بایستید و یکی پس از دیگری سرنگون شان کنید! سه حالت مختلف تک به تک، گروهی و آزاد در بازی موجود است که می توانید از میان ان ها یکی را انتخاب کرده و برای ساعت ها سرگرم شوید. اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید بدون شک Mayhem Combat – Fighting Game با طراحی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند.
برخی از ویژگی های بازی اکشن Mayhem Combat – Fighting Game اندروید :
بازی Mayhem Combat – Fighting Game تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت سایت بکنید.
تغییرات نسخه ی v1.5.6 :
* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات .
 
Mayhem Combat - Fighting Game
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.vividgames.metalfist را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید..