دانلود Teslagrad 2.2 - بازی ماجراجویی جالب "برج تسلا" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1434 2021-05-01 00:30:24

Teslagrad v2.2 – بازی ماجراجویی هیجان انگیز “برج تسلا” اندروید
نسخه کامل و خریداری شده بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Teslagrad – برج تسلا یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Playdigious برای اندروید می باشد که با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی نسخه خریداری شده اش را حضور شما عزیزان و طرفداران بازی های ماجراجویی داریم. داستان بازی از سرزمینی به نام الکتروپیا شروع می شود که یک پادشاه با مشت های آهنین بر آن حکومت می کند. در این شهر جادوگران تکنولوژی نیز وجود دارند که در یک برج بسیار بزرگ به نام برج تسلا مخفی شده اند. پادشاه برای اینکه توسط هیچ قدرتی تهدید نشود قصد دارد تمام جادوگران را از بین ببرد. در این بازی دو بعدی شما به عنوان یک پسربچه وظیفه دارید تا قدرت های مغناطیسی و الکترومغناطیسی را با پیدا کرده و با استفاده از آنها از طریق گذشتن از چالش ها، راه خود را برای رسیدن به برج تسلا پیدا کنید تا بتوانید اسرار مخفی شده در آن را پیدا کنید. در طول مسیر خود با غول ها و مبارز های بسیاری برخورد خواهید کرد که هیجان بازی را دوچندان کرده و شما را وادار می کنند تا از سرعت عمل بیشتری برخوردار شوید. اگر شما هم از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و به بازی زیبای Teslagrad علاقه پیدا کرده اید، همین حالا آن را دانلود کرده و پس از تجربه اش، نظرتان را در مورد آن با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

Teslagrad

 

بازی Teslagrad تاکنون صدها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.2 از 5.0 را نیز کسب نماید. این بازی که اولین بار برای کامپیوتر عرضه شد و به درخواست کاربران برای موبایل نیز ساخته شده دارای ویژگی های بی نظیری مانند گرافیک دست ساخت و سبک هنری منحصر به فرد، گیم پلی نوآورانه با مکانیک های مختلف برای بازکردن آن، قصه گویی بصری بدون متن، مبارزه با غول های کلاسیک، پشتیبانی از کنترلرهای خارجی می باشد. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده بازی به صورت رایگان از سرور های پرسرعت اندروید اقدام نمایید. همانطور که ذکر شده، این بازی تست شده و بدون هیچ مشکلی و آفلاین اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه v2.2 :

* رفع مشکل صفحه سیاه بر برخی دستگاه ها .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Rain.Teslagrad را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.