Revenant Knight 1.0.20 - بازی اکشن و شمشیری "بازگشت شوالیه" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 2482 2019-04-29 02:45:15

Revenant Knight – بازگشت شوالیه یک بازی اکشن جدید و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی 6000Software برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و با عرضه نسخه خریداری شده و کامل اش شما دوستداران بازیهای شمشیری و اکشن را به وجد بیاوریم. در بازی فوق شما در نقش یک شوالیه ظاهر می شوید، شخصی قدرتمند که قرار است با ده ها دشمن مختلف به مبارزه بپردازد و برای نجات جان یک بانو تلاش کند. مهارت شما در بازی حرف اول را می زند، با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش قادرید بیش از 33 دشمن خاص با قدرت های منحصر به فرد را از بین ببرید و 77 سطح فوق العاده را پشت سر بگذارید. بر خلاف بازیهای مشابه، در Revenant Knight بدون هیچ گونه تجهیزات خاص و یا افزایش قدرت باید با دشمنان به نبرد بپردازید و برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید. نبردهای شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد و اگر از علاقه مندان به بازیهای شمشیری هستید این بازی با یک حجم ناچیز نظرتان را جلب میکند.
 
Revenant Knight
 
بازی Revenant Knight تا به امروز صدها بار توسط کاربران سراسر جهان خریداری شده و ما امروز در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی این بازی کم حجم را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید. در اخر اینکه، اگر این بازی را تست کردید، تجربه خود از ان را با دیگران در بخش نقد و بررسی ارسال کنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.20 :
* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.entwell.rk_org را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.