دانلود Turret Gunner 0.3.34 - بازی اکشن "شلیک توپچی" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1321 2018-10-26 16:01:07

Turret Gunner 0.3.34 + Mod – بازی اکشن هیجان انگیز “برج دفاعی” اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس نامحدود + باز بودن تفنگ ها)
تست شده با اجرای آفلاین
Turret Gunner – شلیک توپچی یک بازی جدید، زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی WildLabs برای اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضور شما دنبال کنندگان این سبک داریم. در این بازی هواپیما های جنگی کنترل شده که مجهز به توپ شده اند با هم به جنگ می پردازند و وظیفه شما در این میان به عنوان توپچی، از بین بردن هواپیماهای دشمن در کمترین زمان با بهترین دقت می باشد. تمام این اتفاقات در جنوب جزایر Arnithe، جایی که جونز، خلبان گروه مقاومت و شما توپچی آن می باشید اتفاق می افتد. شما باید مهارت خود را در تیراندازی به قدری بالا ببرید که در برابر رقیبانتان با حرکت های دیوانه وار پیروز شوید که این کار در کنار داشتن یک خلبان ماهر که در بدترین شرایط بتواند بهترین پرواز را انجام دهید، نیاز به داشتن یک توپچی به مهارت خلبان نیز دارد. به هر حال شما با هواپیماهای افسانه ای مانند B-17 که به نام قلعه ی پرنده نیز شناخته می شود پرواز می کنید که یک هواپیمای جت نیست؛ اما به خوبی میتواند در آسمان پرواز کند و دشمنان را از پا در بیاورد. هدف از انجام این بازی و تیراندازی در آن، رسیدن به نقطه ی پایان نقشه است؛ جایی که هواپیمای فرماندهی در آن حضور دارد و شما باید با نابود کردن آن به جنگ خاتمه دهید. اگر شما هم از طرفداران بازی های اکشن هستید و به بازی Turret Gunner علاقه مند شده اید، با دانلود این بازی نظرتان را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.
 
Turret Gunner
 
بازی Turret Gunner تاکنون صدها بار توسط کاربران اندرویدی دانلود شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را نیز کسب نماید. تعداد کم دانلود این بازی بخاطر انتشار تازه آن است که مسلما در روزهای آینده به تعداد بسیار بیشتری صعود خواهد کرد. در این بازی شما زمان محدودی در اختیار خواهید داشت و باید در این مدت بیشترین تاثیر را بگذارید تا به هواپیماهای اصلی دشمن برسید؛ در غیر این صورت آنها درخواست پشتیبانی داده و شما با تعداد بسیار بیشتری از هواپیماهای دشمن روبرو خواهید شد که باعث نابودی شما می شوند. در این بازی شبیه سازی پرواز، شما سوار بر هواپیماهای زیادی خواهید شد و بیش از 50 ماموریت مختلف را انجام می دهید که در آن بیش از 3500 هواپیمای دشمن را از بین برده و از انواع اسلحه و توپ ها استفاده خواهید کرد. شما قادرید به تماشای تصاویر این بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه معمولی و مود آن به همراه دیتا به صورت رایگان از سرور های پرسرعت اندروید اقدام کنید.
تغییرات نسخه v0.3.34 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.WildLabs.TurretGunner را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل