Bury me, my Love 2.0.1 - بازی ماجراجویی - متنی خاص و تاثیر گذار اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 915 2018-10-15 14:30:20

Bury me, my Love یک بازی ماجراجویی – متنی فوق العاده زیبا، خاص و تاثیرگذار از استودیوی بازیسازی Playdius برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و با عرضه نسخه خریداری شده و کامل اش شما را به وجد بیاوریم. بازی Bury me, my Love با الهام از رویدادهای واقعی ساخته شده و بر روی مضامینی نظیر عشق، امید و مهاجرت تمرکز دارد ؛ وقایع داستانی بازی پیرامون پناه جویی سوری به نام Nour و همسرش Majd است. پس از رخ دادن وقایعی خاص نور مجبور به ترک زادگاه خودش می شود، عنوان بازی برگرفته از جمله سوری معروف “مراقب باش و حتی در مورد مردن پیش از اینکه من آن کار را انجام دهم، فکر نکن” است و در طول آن مفهوم این جمله بیشتر به چشم خواهد آمد چرا که شما کنترل مجد را بر عهده می گیرید، کسی که محکوم به ماندن است و تنها با یک تلفن با همسرش در ارتباط است! داستان بازی Bury me, my Love از طریق پیام های متنی و پاسخ دادن به آن ها روایت می شود ؛ هر زمان که نور از چیزی ناراحت شد و به مشکلی برخورد بازیکن می باست او را دلداری داده و کمک کند تا سفرش را به اتمام برساند! اگر زبان تان خوب است و به دنبال یکی از زیباترین بازهیای ماجراجویی هستید، به هیچ وجه Bury me, my Love را از دست ندهید.
 
Bury me, my Love
 
بازی Bury me, my Love ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.
تغییرات نسخه ی V2.0.1 :
* اضافه شدن لینک به حریم خصوصی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.plug_in_digital.emma را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.