دانلود ELOH 1.1.0 - بازی پازل خارق العاده و کم نظیر "الا" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1245 2019-02-28 02:45:31

ELOH v1.1.0 Full – بازی پازل خارق العاده و کم نظیر الا اندروید + تریلر
قیمت 2.99 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 در گوگل پلی
تست شده با اجرای آفلاین

ELOH بازی پازل – فکری جدید، فوق العاده زیبا و خاص از استودیوی بازیسازی Broken Rules Interactive Media GmbH خالق Old Man’s Journey برای اندروید است که دقایقی قبل شاهد عرضه آن در گوگل پلی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ابران ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم. گیم پلی بازی ELOH خیلی ساده است و هر مرحله باید صدایی که تولید می شود را به دایره رنگی مشخص شده برسانید ؛ اما چگونه؟! کافیست در مسیر صدا شخصیت های بازی را قرار بدهید تا در نهایت صدا با برخورد به آن‌ها به دایره برسد! 85 مرحله خاص در بازی گنجانده شده است که در نسخه خریداری شده و کامل ما همه ان ها در دسترس اند، مراحل ابتدایی را با کمترین چالش پشت سر می گذارید اما رفته رفته درجه دشواری افزایش می یابد و برای صعود به سطوح بالاتر واقعا به چالش کشیده میشوید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای پازل هستید به هیچ وجه ELOH را از دست ندهید.
 
ELOH
 
بازی ELOH با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و در همین چند دقیقه حدود 100 بار توسط کاربرا دارنده دستگاه های اندرویدی خریداری شده و توانسته امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت اندروید بفرمایید.
تغییرات نسخه ی V1.1.0:
* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی es.brokenrul.eloh را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل