دانلود Hungry Shark Heroes 3.4 - بازی قهرمانان کوسه گرسنه اندروید!


بازی اندروید, شبیه سازی, 3281 2020-01-23 03:30:15

Hungry Shark Heroes – قهرمانان کوسه گرسنه سری جدید بازی معروف هانگری شارک از استودیوی بازیسازی Ubisoft Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت آن را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم. در نسخه های قبل این بازی، شما در نقش یک کوسه ی گرسنه بودید که در دنیایی متفاوت پای می گذاشتید و برای بقای خود تلاش می کردید ؛ تلاش شما این بود که ماهی ها، غواصان، لاک پشت ها، شناگران و سایر موجودات دریایی را بخورید و غذای خود را توسط آن ها تامین کرده و بدین ترتیب رشد کرده و بزرگتر شوید! شما می بایست هر چیزی را که اطرافتان می دیدید از انسان گرفته تا موجودات دریایی را می خورید تا از یک بچه کوسه ی کوچک به کوسه ای عظیم و 10 تنی تبدیل شوید! انواع ماموریت های مختلف در بازی به شما محول می شد که با انجام آن ها و جمع آوری دستاوردها می توانستید مهمات خود را ارتقا دهید و با خرید اقلام مختلف هیجان را بالا ببرید. حالا شاهد عرضه سری جدید این بازی با نام Hungry Shark Heroes هستیم که در آن شما باید به مبارزه با کوسه ها بپردازید! این بار یوبی سافت تصمیم گرفته تغییری اساسی در بازی کوسه گرسنه بدهد و تمام هدفش را در بازی جدیدش قرار داده است، Hungry Shark Heroes را امتحان بکنید و بگویید ارزش دانلود را دارد یا خیر ؟!
 
Hungry Shark Heroes
 
بازی Hungry Shark Heroes تا به این لحظه در مدت زمان چند ساعته حدود 50 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه این بازی زیبا را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در نهایت در صورت تمایل با یک کلیک اقدام به دانلودش بفرمایید.
توجه : در صورت آماده شدن نسخه مود، برای دانلود عرضه میشود .
تغییرات نسخه ی V3.4 :
* برای این نسخه تغییراتی ذکر نشده است
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.ubisoft.hungrysharkheroes را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل