دانلود Ace Commando 1.0.11 - بازی اکشن "تکاور عالی رتبه" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1202 2019-01-27 02:31:23

Ace Commando – تکاور عالی رتبه یک بازی اکشن فوق العاده زیبا و سرگرم کننده با طراحی و ساخت کم نظیر از Threye: Military Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. بازی داستان خاصی ندارد، شما در نقش یک تکاور عالی رتبه طیف گسترده ای از ماموریت ها را باید پشت سر بگذارید. ماموریت های شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد و در آن ها اهداف منحصر به فردی را باید دنبال بکنید. بیش از 20 سلاح مختلف در دسترس شماست، با کمک آن ها به سمت دشمنان پیش رو شلیک کنید و آن ها را یکی پس از دیگری از پای در اورید تا راه را برای صعود به ماموریت های بعدی هموار سازید. کنترلرهای بازی نیز به بهترین شکل ممکن در صفحه نمایش قرار گرفته اند که می توانید به آسانی انواع کارهای حرکت، شلیک، تعویض تفنگ و … را انجام دهید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن و تفنگی اندروید هستید بدون شک بازی Ace Commando نسبت به حجم کمش نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد .
 
Ace Commando
 
بازی Ace Commando به صورت Unreleased و بتا در گوگل پلی عرضه شده و در این آپدیت تنها 8 سطح [یک اپیزود] را شامل می شود که در بروزرسانی های بعدی شاهد باز شدن محدودیت ها و همچنین انتشار رسمی ان در گوگل پلی خواهیم بود. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.
ویژگی مود : خرید رایگان !
تغییرات نسخه ی V1.0.11:
* سطوح و ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.threye.commandox را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.