دانلود AntVentor 1.1.1 - بازی ماجراجویی خارق العاده "مورچه" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1783 2020-07-10 01:45:15

AntVentor v1.1.1 Full – بازی ماجراجویی “مورچه” اندروید
قیمت 4.99 دلار و امتیاز 4.4 از 5.0 در گوگل پلی
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

AntVentor یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت منحصر به فرد و خاص از استودیوی LoopyMood برای دستگاه اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در مارکت گوگل عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ابران ان را حضور شما دارندگان تبلت ها و گوشی های اندروید معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجد تان بیاوریم! آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که زندگی از نگاه مورچه چگونه است؟! شاید بد نباشد که با نصب AntVentor برروی دستگاه تان جذابیت های این سوال کنجکاوانه را با چشمان خود مشاهده کنید! Florantine مورچه داستان ما کسی است که زندگی ساده اش را می گذراند تا سر و کله شما پیدا شد و حالا قرار است با انجام کارها و اختراع های مختلف سر و سامانی به زندگی اش بدهد! آیا می توانید رویاهای بزرگ اش را به حقیقت برسانید!؟ در این بازی شما کنترل و هدایت Florantine را بر عهده می گیرید، کنترلرهای لمسی بازی به شما امکان حرکت و انجام کارهای مختلف را می دهند! ماجراجویی جدیدتان را آغاز کنید و از داشتن یکی از زیباترین و خاص ترین بازهایی اندروید لذت ببرید.

 

AntVentor

 

بازی AntVentor در مدت زمان کم حدود صد بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است که ما امروز در اندروید نسخه خریداری شده و کامل اش را به صورت رایگان برای دانلود عرضه نموده ایم. شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی AntVentor را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.1.1 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.LoopyMood.AntVentor را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل