Ultimate Robot Fighting 1.4.147 - بازی مبارزه ای نبرد روبات ها اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1424 2022-02-13 20:30:11

آپدیت 24 بهمن : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Ultimate Robot Fighting – نبرد سهمگین روبات ها یک بازی اکشن و مبارزه ای محبوب و فوق العاده از Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. در بازی Ultimate Robot Fighting به عنوان یک بازیکن قادرید گروهی از روبات های قدرتمند، غول پیکر و تشنه مبارزه خود را تشکیل دهید و در سری نبردهای روبات ها شرکت کنید. در مبارزه های سه به سه روبات ها شرکت کنید و از کارت های تقویتی برای افزایش قدرت روبات های خود استفاده کنید، روبات های شما قادرند ضربات مرگبار و بی نظیری به حریفان خود وارد کنند! روبات های خود را ارتقا دهید و در میادین نبرد همچون اربابی فولادین ظاهر شوید ؛ این رقابتی سهمگین است پس، از تمام قوای روبات هایتان استفاده کنید! کنترلرهای لمسی و سوایپ بازی به شما امکان حمله ره رقیبان را می دهند، بیش از 45 ربات خاص موجود است که می توانید از میان ان ها انتخاب کنید و وارد نبردی سهمگین شوید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای نبرد روبات ها هستید بدون شک Ultimate Robot Fighting نظرتان را جلب میکند.

 

Ultimate Robot Fighting

 

بازی Ultimate Robot Fighting تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.8 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود بازی بکنید.

ویژگی مود : پول بی نهایت.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.reliancegames.urf را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.